Eeh, ik woon er toch echt en onweer.. nee, geen 1 keer echt onweer gehad.. snachts een beetje gerommel en wat flitsjes gehad, maar echt onweer nope, niet hier !
Misschien bedoelden die mensen belgisch middelburg dat bestaat ook nog
Maare, laat het vanavond niet onweren ! ik ga nu BBQén ! haha !
Het oosten wel ja. In het westen (hier althans) is het een baggerjaar met nog geen een keer fatsoenlijk onweer.
Hopen dat daar de komende dagen verandering in gaat komen
2010 was mijn beste jaar voor het onweer. Op 10 juli kwam een LP supercell met een roterende wallcloud over mij heen, en heb later die avond nog 2x een dikke shelfcloud gezien. Ik had die dag dus 3x zwaar onweer gehad
12 juli kwam er rond het middaguur superzwaar onweer over
en 14 juli kwam die rode streep met windstoten tot 120 km/h recht over mij heen
Ik ben dus erg tevreden over dit jaar, maar ik hoop natuurlijk dat we nog een flinke eindknaller krijgen.
Mijn voorkeur gaat uit naar het weekend, want vanaf maandag zit ik in de Biesbos De kaarten zijn er goed uit, maar er kan nog zoveel veranderen. | Gewijzigd: 19 augustus 2010, 19:14 uur, door Stealth
Daar vergis je je denk ik in. Hier in Vianen ook een paar keer flinke knallers gehad. Vooral 10 juli
Ja Juist, daar zeg je het, een paar keer.
Hier is bijvoorbeeld geen een goede knal geweest.
En dan over heel nederland, zal dat vast niet zo heel spectaculer zijn geweest.
10 juli was wel de beste keer.
Hopelijk word het nu een spetterende afsluiter van de vakantie:)
Edit @ andere mensen die mij Quotten :
Hebben er mensen onder een steen geleefd in 2009? | Gewijzigd: 19 augustus 2010, 19:33 uur, door PatrickM
Ontopic:
Ik hoop dat als het komt, wel in de avond en niet in de nacht is:p heb geen vakantie, en mot er vroeg uit....
Ben benieuwd
Jep onder dezelfde steen waar jij in 2010 onder hebt geleefd.
---
On-topic, kaartjes gaan weer lekker op en neer. nou ja, het weekend staat bijna voor de deur dus wordt wel spannend nu.
Volgens mij had ik dat 1 pagina eerder ook al verwacht!
zag dat GFS zaterdag middag/avond nu voor onweer gaat....