Zondag is het zonnig en warm met maxima van 25 tot 29 graden. In de loop van de dag neemt de bewolking echter toe en groeit de kans op buien en onweer, vooral op het einde van de dag en 's nachts.
Maandagochtend trekt een storing over het land en komen we terecht in koelere maar nog steeds onstabiele zeelucht. Na een zwaarbewolkte periode met regen en buien blijft het begin volgende week nog wisselvallig en koeler met opklaringen en buien. Maxima rond 21 of 22 graden in het centrum.
Onweersdagen: 0
Die kon ik niet vinden
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
MCS wellicht
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zo heers er nog flinke onduidelijkheid over waar het precies gaat gebeuren
Moge duidelijk zijn,dat als we het in de nacht krijgen met deze waarde dat het een MCS is die Nederland bedekt
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zo heers er nog flinke onduidelijkheid over waar het precies gaat gebeuren
Moge duidelijk zijn,dat als we het in de nacht krijgen met deze waarde dat het een MCS is die Nederland bedekt
doe mij maar een MCC die over heel nederland trekt
Hier ook, heb ik weer wat toe te voegen aan m'n verzameling
En oren , wantr dat echte geknetter is ook een tijd geleden dat ik dat gehoord heb.
Spannend, weer gezellig met zijn allen op het forum het onweer afwachten .. beeeetje jammer dat ik het hele weekeinde moet werken.....
Idd, zo'n 25/26 mei situatie zou wel weer is leuk zijn. Is het laatste fatsoenlijke onweer geweest