https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik denk dat je gisteravond een meteoor zag vliegen;)
On. Ik ben net nieuw hier en zoals velen hier ook helemaal weg van met name onweer;) Ik zie dat er zondag of maandag wat aan komt.. Ik ben benieuwd, het is al weer een hele tijd geleden!!
mijn laatste hevige onweersbui van 25/26 mei vorrig jaar
dus hoop ik dat het deze keer beter uitpakt voor de kust
maar aan de kaarten te zien....
Marcel
dus hoop ik dat het deze keer beter uitpakt voor de kust
maar aan de kaarten te zien....
en 10 en 11 juli dan toen was en bij jullie een mcs
Ontopic: Deze run is idd slechter. Laten we hopen dat de 12z run beter is. Tevens hebben we nog 1 dag. | Gewijzigd: 19 augustus 2010, 12:37 uur, door Pascalll
On. Ik ben net nieuw hier en zoals velen hier ook helemaal weg van met name onweer;) Ik zie dat er zondag of maandag wat aan komt.. Ik ben benieuwd, het is al weer een hele tijd geleden!!
welkom
ik hoop dat het weer een keer flink los gaat! (ben ik wel aan toe )
toen was ik net een weekendje weg naar de biesbos, ik zag de wolken in de verte maar heb er niks van mee gekregen, was pech hebben voor mij (die nacht kwam er wel een mcs over , maar daat zat heel weinig activiteit in, deze stierf ook af toen hij ons was gepasserd) edus dat was weer geluk bijeen ongeluk
maar deze kaarten kunnen altijd nog veranderen | Gewijzigd: 19 augustus 2010, 12:41 uur, door marcel`westland
Marcel
ik hoop dat het weer een keer flink los gaat! (ben ik wel aan toe )
Dankje...
Ja ik ook wel.. op 18 juli was het hier nog erg, zo erg zelfs dat ik lekkage had!! Mooie flitsen gezien, video's foto's gemaakt, schitterend!
Ja ik ook wel.. op 18 juli was het hier nog erg, zo erg zelfs dat ik lekkage had!! Mooie flitsen gezien, video's foto's gemaakt, schitterend!
off: wees vrij om deze op het forum te posten
Marcel
Off... Neuh? Ik hoor van mensen in Middelburg dat het dit jaar daar zo verschrikkelijk heeft geonweerd.
On... Ik weet niet wat het gaat doen. Morgen en zaterdag wordt 't pas zeker. Er zijn nou nog 7 runs te gaan... 7 x 6 = ..
Onweerskansen(%)
het meeste komt dus in het weekend zoals de kaartjes nu laten zien, Laat maar komen
Als het maar met een knaller komt
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait