Velen zullen het al niet ontgaan zijn, maar aanstaande maandag is het dan eindelijk weer zo ver. Momenteel geven de kaarten aan dat er een behoorlijke kans is op aardig onweer. Echter ik moet wel vermelden dat dit geen officieel topic is en de reden daarvoor is, is dat het nog 6 dagen duurt. Iedereen is gewend op onweer-online dat een topic pas twee dagen van tevoren geopend wordt. Aangezien dat dit wel eens de laatste chasedag van het seizoen kan zijn open ik een topic. Het is de bedoeling dat we in dit topic de situatie gaan volgen per run en dus niet het topic gaan vervuilen met de vragen zoals "wanneer krijg ik onweer, ik krijg niets enz enz". Het zijn runs die per keer kunnen gaan verschillen dus is het zinloos om nu al zulke vragen te gaan stellen. Hieronder alvast enkele kaarten van 00u en 06u, ik hoop dat jullie ook een steentje aan bijdragen.
Mvg.
en tja wat het onweer zelf betreft kan er idd nog heel veel veranderen.. maar ik bekijk het zo, als er geen onweer zou komen en heb je iig toch maar mooi alle voorpret weer gehad. welke ook al heel leuk is om mee te maken hier
Onweersdagen: 0
Daarentegen word ik op zich wel heel blij van het zien van dit soort kaartjes met vooruitzichten! Kom maar op met wat donderend, razende en rollende luchten!!!
Jan vraagt om een bijdrage en geen zinloze opmerkingen..
Volgens mij is t de bedoeling om vooralsnog updates/ kaartjes etc te plaatsen, maar t staat hier al weer vol met prut.. Keer op keer raak hier, het is ook op elk forum t zelfde
Ik hoop dat 1 of andere mod. de boel opschoont, inclusief mijn bericht
Volgens mij is t de bedoeling om vooralsnog updates/ kaartjes etc te plaatsen, maar t staat hier al weer vol met prut.. Keer op keer raak hier, het is ook op elk forum t zelfde
Reageren kan altijd maar niet allemaal die zinloze vragen van "hoelaat, waar en wanneer" enz enz.
Wellicht heb je het verkeerd begrepen of ben je vergeten hoe het hier ook alweer op het forum gaat. Het leuke is juist dat er meteorologische input wordt gedeeld alsmede de prettige gevoelens die komen kijken bij dit soort spannende verwachtingen. Gezellig samen uitkijken naar... Doe je ook mee?!
---
Helaas nog geen nieuwe kaartjes te tonen, wel ben ik benieuwd naar de kaartjes die Pasmanniejjj wilde plaatsen. Interessante nieuwe feiten? Wat lukt er niet? | Gewijzigd: 17 augustus 2010, 17:04 uur, door Tyshane