Hier een post van mij met wat vakantiepics! Drie weken Zuid-Frankrijk heeft niet heel veel weerfoto's opgeleverd, maar wel mijn eerste echte (uit de hand genomen) bliksemfoto's! (jaja, ik ben er trots op, haha)
Deze foto is genomen in La Londe, Côte d'Azur. We hadden net ons tentje staan toen deze, toch ietswat vreemde, wolken over de heuvels voorbij trokken. Weet iemand of dit iets is? Ik vond het iig een leuke foto, dus maakt ook eigenlijk niet veel uit
Deze foto is genomen in La Lavandou, Côte d'Azur. Niet veel speciaals maar ik vond de intensiteit van de kleuren zo mooi.
De eerste week verliep zonnig en warm, maar na een behoorlijke tijd van hitte kwam dan de afkoeling van nogal actieve onweersbuien! Ik dacht laat ik eens gek doen en heb geprobeerd de bliksem te 'vangen', met het volgende resultaat.
Foto's gemaakt in Remoulins, Provence, 1-aug, 19:30u.
Dit maakte de vakantie (qua spectaculair weer) toch nog enigszins de moeite waard.
Nou ben ik er weer en dus ook weer wat actiever aanwezig op de site!
Ik ken jullie verder niet, maar ik heb jullie gemist!
Groetjes, Marco. | Gewijzigd: 16 augustus 2010, 01:14 uur, door snoffelgaai
Jaaa, het is me een lieve knul die Marco!
Ps, ik weet niet waarom ik 2 foto's dubbel zie, maar denk ze maar weg. (kan ze op de 1 of andere spooky manier niet weg krijgen..) | Gewijzigd: 16 augustus 2010, 01:17 uur, door snoffelgaai
Deze foto is genomen in La Londe, Côte d'Azur. We hadden net ons tentje staan toen deze, toch ietswat vreemde, wolken over de heuvels voorbij trokken. Weet iemand of dit iets is? Ik vond het iig een leuke foto, dus maakt ook eigenlijk niet veel uit
Ik denk dat het een uit de kluiten gewassen lenticular wolk is hier een foto van een lenticular die ik gespot heb, kan je het even vergelijken
(ik heb hem ietsje bewerkt om het beter te zien)
| Gewijzigd: 16 augustus 2010, 12:05 uur, door onweeer
@Tyshane: Thats why I love S-France.. Schitterende landschappen en dat typische mediterraanse karakter, dan hoeft het niet eens goed weer te zijn om een vakantiegevoel te krijgen