de ingrediënten liggen nog klaar van gisteravond dus dat zit wel goed
Ah, ik dacht dat je bedoelde waarom Zeeland niet geel was in het kaartje en de rest wel. Maar wat waarschuwingen voor regenval betreft is het nergens in Nederland geel. | Gewijzigd: 16 augustus 2010, 16:21 uur, door Tyshane
Ook dat klopt, maar dat kaartje van karim geeft wel code oranje voor zeeland.. vandaar
Je bent dan wel op Onweer-Online maar dat betekend niet dat je gemoedstoestand op onweer moet staan.
We krijgen een vette bak regen en een klein kansje op onweer. leuk toch?
We krijgen een vette bak regen en een klein kansje op onweer. leuk toch?
als ik aan al die toeristen denk die in hun tentje zitten in de regen dan geniet ik even... Maar voor de rest kan die regen me gestolen worden
Moest ik toevallig gister avond ook aan denken, al rijdend door de stromende regen. Wat een drama op de campings. *Gniffel*
Edit, tuurlijk heb je niks aan die regen maar omstandigheden zoals deze kun je toch wel extreem weer noemen en dus tof.
Edit, tuurlijk heb je niks aan die regen maar omstandigheden zoals deze kun je toch wel extreem weer noemen en dus tof.
paar vrienden van me zaten op de camping in dishoek maar zijn vandaag halverwege weer vertrokken naar brabant, de hele tent was zeiknat van binnen en buiten