opmerkelijk: geen waarschuwingen bij het KNMI, maar het Belgische KMI heeft voor het hele land code oranje uitstaan voor regen...
Ik vind dat niet zo opmerkelijk aangezien de regen ons grotendeels al dan niet totaal aan het zuiden van ons lijkt te passeren. In Belgie is die waarschuwing dus terecht. In Nederland verwacht ik geen (extreme) regenval als ik het zo zie.
Anyway, ben benieuwd wat morgen gaat brengen, één en ander beschreven in het begin van dit topic geeft wel hoop hoor. Leuk dat er weer behoorlijke kansen zijn. Beetje leven in de brouwerij.
Ben benieuwd wat onweer betreft
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Niet zo negatief zeg. We hebben nog 2 weken augustus en ook nog eens de maand september waar nog wat kan gebeuren.
Even over die level 2 voor vandaag, ik kan me niet voorstellen dat estofex alles 100+ km te noordelijk heeft voorspelt. Ik denk dat er bij de oosterburen van ons het een en ander nog zal activeren.
Jan, is het misschien een idee om ook nog een topicje voor vandaag te openen? Want dit is namelijk het topic voor morgen.
Mijn zus kon toen niet naar school. En toen ze wel weer kon gaan stonden nog delen onder water. We zagen toen kinderen die met tractors en brandweerwagens naar school werden gebracht.
' t Zal toch weer niet zo'n vaart lopen zeker?
Er lijkt misschien niets aan de hand, maar ik denk dat er straks een hoop gaat veranderen.
Er lijkt misschien niets aan de hand, maar ik denk dat er straks een hoop gaat veranderen.
Zie openingspost
Had ik al gelezen Wou alleen even posten dat er meerdere zijn die het zelfde verwachten, dus goed teken lijkt me.
@Skroei, wat houden die toppen precies in als ik vragen mag?
Met " Fl " bedoeld men Flightlevel en hier kan men dan 2 nullen aan toevoegen, dan heb je t aantal voeten, doe dit maal 0.305 en je hebt t aantal meters
edit:
Zeg maar gerust dat de 10 km al gehaald wordt , zag net al 340 voorbijkomen.. | Gewijzigd: 15 augustus 2010, 15:07 uur, door Skroei