No offence dude, maar als je zegt "je moet niet kijken naar wat men rijdt" dan moet je ook niet posten wat voor nieuwe velgen je onder je bak heb zitten, daarmee impliceer je "Kijk nou waar mee ik rij". Dat geeft niet, maar dan kan je ook opbouwende kritiek verwachten.
Maar ot:
Een chasemobiel is toch niet handig als die laag ligt?
Maar als je dat ding gaat pimpen dat het niet normaal is, dan is ie dadelijk veel te waardevol om mee te gaan chasen.
Motorisch kan je altijd wel het een en ander doen De motor raakt toch niet zo snel beschadigd door hagelstenen.
En die deuk in zijn zijscherm?
Ontopic: Leuke wielen zo!
En Nissan rijd gewoon 9 van de 10 keer fijn en is ook wel betrouwbaar.
En nee ik rij zelf geen Nissan
Kuch Rover Ahum....
Plannenlijstje:
Verlaging
bodykit
uitdeuken en overspuiten in Sunset Orange
Motorisch beetje aanpakken
En dan interieur aanpakken kuipstoeltjes enzo
Oja en vleugeldeuren.
Het is gewoon een goede betrouwbare auto, waar niets mis mee is, nog geen roestplekje.
Anders zou ik er niets aan gaan veranderen.
Nissan is gewoon een heel betrouwbaar merk, alle Jappen trouwens. Ik rij zelf ook een Jap ( Honda Civic ).
Maar één ding moet ik van m'n hart: Ik zou er niet al te veel geld insteken wat betreft strak maken, bodykit, spuiten etc.
Niet alleen vanwege de leeftijd van je auto, maar vooral omdat je ermee wilt gaan chasen, dan zou ik 'm dus gewoon laten zoals ie nu is, en gewoon zorgen dat het motortje fit blijft.
Als je ook maar één vette hagelbui op je donder krijgt is al het werk voor niks geweest. Om nog maar te zwijgen van afvallende takken etc.
Want dat zijn toch van die dingen waar je tijdens het chasen mee te maken gaat krijgen!
Maar het ziet er verder best vlot uit met die velgjes.
Suc6!
Lol, dit is wel een supercoole & handige chasemobiel!
Prachtig ding....Alleen jammer dat je er niet zo hard mee kan rijden op de Duitse autobahn, om die ene prachtige bui te kunnen spotten...
Prima om dijkdoorbraken, inslaande kometen en vloedgolven mee te chasen hoor!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
1. Het moet rijden
2. Het moet je beschermen tegen regen, hagel en vallende takken
Ik denk dat je auto daar wel aan voldoet
Mee eens, een soort van wegwerpauto'tje na een zware hagelbui. Het moet niet een pimp my ride show worden.