Ik was een veelbelovende uitzakking boven de Noordzee aan het volgen, dus helaas heb ik dat dan weer gemist. Maar het was wel gaaf om ineens achter een regengordijn de waterhoos tevoorschijn zien te komen!
Ik ga ook in West wonen... veel beter uitzicht daar...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zie ik nu op de laatste "hozen"-foto 2 stuks?
In het midden vd foto zie je volgens mij ook water opspatten en is naar mijn idee een wat doorzichtige slurf te zien die van de wolk tot aan het water reikt .
Zie ik nu op de laatste "hozen"-foto 2 stuks?
In het midden vd foto zie je volgens mij ook water opspatten en is naar mijn idee een wat doorzichtige slurf te zien die van de wolk tot aan het water reikt .
Wanneer je op de eerste foto kijkt, net rechts van dat oranje bootje, daar zie je een joekel van een witte doorzichtige slurf en die zie op de laatste foto in het midden terug, daar waar het water opspat. Was moeilijk om die redelijke op de foto te krijgen omdat die slurf zo weinig contrast heeft, de slurf heeft daar de zelfde kleur als de lucht onderaan die bui.
Maar heftig was het wel, ben 2 min later snel gaan schuilen want toen kwam er toch een bak water naar beneden | Gewijzigd: 16 augustus 2010, 17:57 uur, door Sytse