Na een beginnende funnel boven het wad gisteren kwam er zowaar vandaag een fotogenieke onweersbui over.
Funnelfoto is wel enigszins ver gefotosoept omdat hij door de regen niet goed op de foto te krijgen was. Maar zo zie je hem tenminste wel.
De rest getweakt naar zoals het er voor mijn gevoel echt uitzag omdat mijn zwaar mishandelde 300D de boel niet meer lekker oppakt (sparen...)
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ben benieuwd naar je filmpje!
Deze foto's zijn vanaf Oosterend gemaakt, toen hing de bui inderdaad zo ongeveer ter hoogte van midsland!
Dat was ook ongeveer het moment dat er opeens een funnel uit het niets verscheen. Het waren er volgens mij zelfs twee, maar door de regen waren ze erg wazig. Die hingen nog boven het wad (uiteraard, beginnende waterhozen dus).
Eeieieiendelijk weer eens wat te zien hier. We hebben tot nu toe vrijwel al het moois gemist.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zodra ik ook weer een goede camera heb kunnen we een sport maken van de mooiste plaatjes van Terschelling...