en vanmorgen ff de panorama functie getest eerst ff horizontaal gehouden en toen verticaal en dit is het resultaat.
vanuit vlissingen de buitenhaven kijk ik richting borsele boven de kerncentrale hangt een bui.
en oja morgen heb ik eindelijk de camera waar ik al een paar maanden op wacht dus binnenkort meer nuttigs van mij | Gewijzigd: 13 augustus 2010, 11:56 uur, door Klapper
moet ik trouwens wel zeggen dat panorama's maken niet echt moeilijk meer is
vroegah moest ik alles nog aan elkaar plakken nu doet mn camera dat automatisch.
maar je ziet bij deze laatste 2 foto's wel dat het niet helemaal lekker loopt het verspringt een beetje | Gewijzigd: 18 augustus 2010, 21:22 uur, door Klapper
maar wat wel jammer is zijn al die voorgeinstalleerde apps en die kan je er dus niet afgooien.
maar over het algemeen een vette smartphone
Panorama's zijn in het algemeen wel mooi, al merk ik dat ik vaak wat moeite heb met in één klap zien waar de foto om gaat. Een normaal foto-formaat heeft een wat kleiner kader waarmee je wat beter je onderwerp centraal kan zetten. Met pano's moet je een foto als het ware gaan lezen en duurt het interpreteren wat langer.