't is dit jaar wel bizar..... Moet ik onweer hebben moet ik bij moeders in Deventer zitten, In Den Bosch heb ik niet een fatsoenlijke bui gehad en hier in Deventer heb ik dit jaar al meerdere pittige buien met onweer gehad en het enige nachtelijke onweer dit jaar.
een donker luchtje een windje en nu begint zowaar het zonnetje er door te komen.
mensen die niet tegen onweer kunnen: kom hier wonen!
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
heel apart, eerst kwam er een rode pit recht op me af, toen ontstond er een donkerblauwe pit en toen daarachter nog één, terwijl het 5 km ten westen van me droog is gebleven (barneveld) en daar weer ten westen van ontstond nòg een rode pit, en de wolkenluchten hier liegen er niet om, fiks grote bloemkolen met een donkergrijze lucht eronder met zelfs nog wat gerommel
zou het hele spul in belgië het midden van NL nog halen?????? | Gewijzigd: 13 augustus 2010, 18:54 uur, door gerard van den brink
Edit: Misschien grappig te vertellen, maar ondanks dat de zon toch nog schijnt, zie je alsnog de flitsen, hoe vaag is dat dan | Gewijzigd: 13 augustus 2010, 19:04 uur, door Brian
Dat is bijzonder vaag.... mag ik vragen wat je op heb?
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
toen ik het zag 1 biertje, ik zit er nu op 3
Misschien ga je er vanuit dat ik richtig de zon keek? maar nee, de zon scheen tegen de wolken, en het was behoorlijk helder, en toch zag je die flitsen, hoogstwaarschijnlijk omdat ze in de buurt insloegen ofzo, maar dat terzijde je mag het allicht wel even vragen aan een andere Lelystedeling
Misschien ga je er vanuit dat ik richtig de zon keek? maar nee, de zon scheen tegen de wolken, en het was behoorlijk helder, en toch zag je die flitsen, hoogstwaarschijnlijk omdat ze in de buurt insloegen ofzo, maar dat terzijde je mag het allicht wel even vragen aan een andere Lelystedeling
of een kootwijkerbroeker (alleen ben ik de 1nigste!)