| Gewijzigd: 30 mei 2011, 22:16 uur, door weerfanaat
Pure dreiging, anders kun je het niet noemen, heerlijke platen.
Thnx! Baalde behoorlijk, had geen statief bij me want ik zat eigenlijk op een verjaardag, dus de vele ontladingen die ik heb gezien kon ik niet vastleggen, toch eindelijk weer wat echt onweer gezien, de eerste keer dit jaar!
Nee, ik woon niet in een van die flats maar de mensen daar kennen me wel zo'n beetje, heb er ook een tante en een maat van me wonen. In zaandam zijn weinig mooie plekken te vinden met uitzicht en het enige wat vlakbij licht zijn deze flatten, vandaar.
Klopt, er zijn idd weinig mooie spottersplekken in Zaandam. Langs het Noordzeekanaal (bij Eurometaal langs de oude haven) zijn nog wel een paar plekken waar je mooi uitzicht hebt.
Klopt, daar heb je inderdaad een aardig uitzicht alleen stoort de vele industrie me daar wel erg. De Zaanse Schans is ook wel een mooie plek om plaatjes te schieten, eigenlijk heeft de omgeving Zaandijk wel de mooiere plekjes in Zaanstad vind ik zelf, als het op een zondag aardig weer is, ga ik er ook graag op de fiets naar toe om wat foto's te maken.
Ok dan, kleine tip voor je: bij het politieburo in Zaandijk is een nieuw fietspad aangelegd dat langs de A8 richting Saendelft loopt, heb je dus uitzicht over de hele polder richting Wormerveer/Krommenie.
Oke thanx! Volgesn mij had m'n pa het daar laatst ook al over, binnenkort zeker ff een kijkje nemen dus!