Dankjewel! Ja vooral die eerste foto heeft wel iets weg van de lente maar dat is het nog lang niet. De slootjes lagen nog wel dicht en daar lag ook nog een laagje sneeuw op.
Dankjewel! Ja hier vind je heel veel molens en oude huisjes, dus hollandse plaatjes schieten is erg leuk om te doen. Heb trouwens m'n Eos 500D verkocht en ga nu sparen voor een nieuwe. (weet nog niet helemaal welke, twijfel tussen de 60D en de 7D)
De eerste 2 foto's zijn gemaakt op 20 januari. De andere 3 gister, op 5 februari. Kan iemand mij misschien vertellen hoe de wolkensoort heet op foto 3? Ikzelf kan er niet echt achter komen wat het is, zijn vage lijntjes die naar beneden hangen. Ik dacht eerst aan Undulatus, maar dat ziet er toch anders uit dacht ik.
Van foto 3 zat ik even te denken aan lichtende nachtwolken, omdat ze een wat lichtere rand hebben aan de zijkant.. Alleen lichtende nachtwolken zijn veel helderder. Kan natuurlijk ook gewoon altocumulus zijn
Van foto 3 zat ik even te denken aan lichtende nachtwolken, omdat ze een wat lichtere rand hebben aan de zijkant.. Alleen lichtende nachtwolken zijn veel helderder. Kan natuurlijk ook gewoon altocumulus zijn
dankjewel voor je reactie! Lichtende nachtwolken komen niet voor in deze tijd van het jaar, alleen in de zomer. Altocumulus zou kunnen maar het zag er wel erg vaag uit daarvoor.
Your welcome!
Oohh oke.. Dan weet ik dat ook weer
tja wat zou het dan voor mysterieus kunnen zijn