| Gewijzigd: 12 september 2010, 20:40 uur, door weerfanaat
Omdat ik midden in een stad woon en nog geen rijbewijs heb, heb je hier niet echt veel open plekken om mooie foto's te maken. Ik ga meestal op een flat staan voor het mooiste uitzicht Maar oke, ik was bijna klaar met foto's maken zie ik vanuit m'n ooghoek hoe een Ferrari volop tegen een andere auto knalt Beide bestuurders waren ongedeerd, maar erg zonde van die Ferrari.
En dit zag ik laatst nog toen ik van mn werk kwam, vond het wel leuk om dr nog bij te zetten
Sorry als de kwaliteit laag is, ik heb geprobeerd de foto's te verkleinen met photoshop. Daarna waren ze ongeveer 1mb per stuk en ik kreeg ze gewoon niet geupload Nu zijn de foto's nog maar zo'n 400 kb
Je vroeg of bij omzetten van raw naar jpg de kwaliteit behouden blijft... nee de kwaliteit gaat iets terug. Jpg is namelijk een compressie-formaat. In de praktijk is er niet zo snel veel verschil te zien, maar raw kan veel meer beeldinformatie bevatten. Maar ja, het ligt er uiteindelijk aan wat je doel ermee is.
Hier is een mooi & duidelijk artikel dat hier over gaat, misschien heb je er wat aan!
Sorry maar het is geen ferrari, het is een nova van nova sports cars.
Voor de rest mooie pics