De eerstvolgende foto's zijn gister geschoten(9 augustus 2010) en vanochtend vroeg.
De eerste 2 foto's zijn voor mij apprt, want ik had dit verschijnsel nog nooit eerder gezien, namelijk, een circumzenitale boog.
Hij is helaas maar vaag te zien maar ben toch erg blij dat ik hem op de foto heb weten te krijgen
veel plezier met de foto's!
Er zullen ook nog foto's volgen van de buienluchten van vandaag, deze zijn helaas wel met mn mobiel geschoten waardoor de kwaliteit wat minder is.
Zo zie je maar wie naar boven kijkt kan vééééél zien héééél vééél !! Knap !
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ben ik ook zeker van plan Maar dat de kwaliteit wat minder is komt door het verkleinen van de foto's, als je dat soms bedoeld. Maar ik ben nu voor 2 dingen aan het sparen en dat zijn: m'n rijbewijs en een Canon Eos 5D. Voor m'n werk is het gewoon een stuk makkelijker als ik m'n rijbewijs haal(en als ik ooit eventueel wil gaan chasen ) Dus dat gaat gewoon voor. ik heb nu een Canon Eos 500D. Best een fijne camera niks mis mee, maar af en toe zit ik wel eens te priegelen met de belichting. Wat je ook vaak bij mij op foto's ziet is dat de lucht goed in beeld is, maar het landschap erg donker. | Gewijzigd: 4 september 2010, 20:45 uur, door weerfanaat