Showtime vuurpijlenpakket:
Thunder cannon:
2x Ipot en nog wat oude troep
let niet op de kwaliteit, dat is van m'n ipod
Leuk hoor! En ja, de Ipot kon je gewoon niet laten liggen bij 2 halen 1 betalen
Foto 1: 2009/2010
Foto 2: 2010/2011
Vandaag vuurwerk opgehaald, nu kan ik ook de collectie van 2011/2012 eraan toevoegen | Gewijzigd: 30 december 2011, 19:20 uur, door Diem
Dit jaar ongeveer 425 euro besteed aan vuurwerk. Hier een overzichtsfoto:) Is best weinig, maar wel kwaliteit xD
Nu hopen dat het weer goed blijft. En dan lekker de 31ste knallen:)
Hier een klein deel van me collectie, rest staat bij een maatje :
Gij gaat zkr doorlonten?
#Vuurwerk #Goverwelle #Gouda #2011 #Oudjaarsdag #Oudjaarsavond #Nieuwjaarswisseling
Knalt aardig, harder, maar minder, dan 2010. Weer is OK.
Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad, een klap waardoor je (tijdelijk) minder kon horen? En is dit overgegaan? | Gewijzigd: 4 januari 2012, 11:18 uur, door Diem
Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad, een klap waardoor je (tijdelijk) minder kon horen? En is dit overgegaan?
Als je er pijn aan hebt en er zo ongerust over bent, stel het naar de huisarts dan niet uit en ga nu!
Edit: Al denk ik nu dat ze eerder met die zin bedoelen dat bijvoorbeeld de radio te lang hard heeft gestaan
Als het morgen niet minder is zal ik denk even naar de huisarts gaan. | Gewijzigd: 4 januari 2012, 13:13 uur, door Diem
Spinning salute heb ik nog nooit gehad, maar ziet er tof uit idd (op de filmpjes)
Van de legale salute blokjes vind ik de Silver Salute van Wolff toch nog steeds de beste
Moet je eens de Secret Salute van Rubro kopen
Beetje laat maar dit was mijn collectie:
Beetje laat maar dit was mijn collectie:
Ziet er goed uit, je zal je vast wel vermaakt hebben
------
Ik ben net bij de huisarts geweest, hij ziet in ieder geval geen beschadigingen in m'n oor.
Zelf denkt hij aan lichte gehoorbeschadiging.
Hij heeft me doorverwezen naar een KNO-arts, dus daar zal ik waarschijnlijk volgende week terecht kunnen.
Al deze ellende door 1 zo'n rotje Ik ben nu wel voorzichtiger geworden met vuurwerk, ook al was het rotje niet van mij.
ik heb toen ik jonger was gehad dat zo'n groot "rotje" van een 100k bij mijn oor klapte. 2 dagen verdoofd gevoel (en bijna doof) gehad en een piep, maar dit gaat na verloop minder worden en verdwijnen hoor.
en idd heb ik me vermaakt, mensen van een straat verderop kwamen me bedanken voor het mooie vuurwerk haha
ik heb toen ik jonger was gehad dat zo'n groot "rotje" van een 100k bij mijn oor klapte. 2 dagen verdoofd gevoel (en bijna doof) gehad en een piep, maar dit gaat na verloop minder worden en verdwijnen hoor.
Dat is wel positief! Bij mij was de knal nog wat harder omdat ik in een smal paadje stond tussen 2 muren. Zelf verwacht ik dat het blijvende gehoorbeschadiging zal zijn, het is al 10 dagen geleden en ik heb nog steeds de klachten. Bovendien als je gehoorschade hebt opgelopen is dat vrijwel altijd onherstelbaar.
Ik heb je een PB gestuurd
Zo, dat is wel leuk om te horen! | Gewijzigd: 10 januari 2012, 18:21 uur, door Diem
In maart een hoortest, dan kunnen ze zien of er blijvende schade is. Ik hoop natuurlijk dat ik daar niet heen hoef en dat het dan is genezen | Gewijzigd: 26 januari 2012, 23:28 uur, door Diem
Zo Maurice82, dat ziet er goed uit. Een hoop Rubro zie ik, top spul! Die secret salute is inderdaad een fantastische bak, dit jaar omwille van het al uitgerekte budget niet meer meegenomen. Maar dit jaar komt er hoogst waarschijnlijk nog een wel een kartonnetje bij .
Dat BA XXL is ook fantastisch. Ik heb er dit jaar 4 kartonnetjes doorheen mogen stoken...echt joh een profblok heeft het nakijken als je 5 van deze bakken tegelijk hebt aan staan . Ik vraag me altijd af waarom men nog illegaal spul wil als je ziet hoe goed het NL vuurwerk is op dit moment. Uitbannen die illegale rommel!
Je hebt een goede smaak zie ik aan je foto's .
@Diem
Goed om te horen dat je geen blijvende beschadiging hebt.
Ook ik heb het eigenlijk elk jaar wel, dat doffe gevoel na de 31e december. Toch hersteld dit zich altijd binnen een week weer tot het normale niveau. | Gewijzigd: 28 januari 2012, 09:37 uur, door marsel
Goed om te horen dat je geen blijvende beschadiging hebt.
Ook ik heb het eigenlijk elk jaar wel, dat doffe gevoel na de 31e december. Toch hersteld dit zich altijd binnen een week weer tot het normale niveau.
Het is nog niet zeker dat ik geen blijvende gehoorbeschadiging heb opgelopen, maar ik heb wel goede hoop gekregen inderdaad
Net nog mogen genieten van een vuurwerkshow vanuit m'n raam, doen ze altijd eind januari.