Zit nu al te wachten op de vuurwerkfolders XD hoop dat ik dit jaar lkkr veel kan halen, dat wordt ff sparen ^.^
Echt leuk dat hier ook vuurwerkfreaks op zitten
Ken je deze al? Had hem vorig jaar, was erg mooi maar vond hem toch iets te duur.
een kartonnetje 19 shots potten ( 6 in doos ) kost hier in de handel ron d de 75 euro en verkoop 120 , dat is nog geen 20 euro per pot
een kartonnetje 25 schots kost het zelfde .
Als je toch legaal wil blijven of bijna legaal . knal dan lekker naar Duitsland naar de lidl of aldi dan heb je voor 100 euro je kar vol
Je moet ook de goeie potten uitzoeken, die 100 shots 500 grammers voor € 100,- is natuurlijk onzin.
Ik betaal niet meer dan tussen de € 25 en € 35 voor een pot, rest vind ik te duur.
Maar inderdaad Duitsland is een heel goeie optie voor € 200,- je hele kofferbak vol En die potjes van € 3 doen 't er goed (aligator, Reno, dragon fire etc.)
Iemand trouwens ervaring met dit blok van LIDU : 280sh. Three times whistle & Ti salute with color mines
Aantal jaar terug gehad, komt me een partij herrie vanaf
| Gewijzigd: 4 november 2011, 12:44 uur, door T-inus
Jaaa die ken ik! (a) Is wel een erg mooie pot hoor had een filmpje gezien op internet
Om even op enkele posts hierboven terug te komen.
NL vuurwerk is inderdaad duur. Maar als je goed zoekt zijn er enkele winkels die al enkele weken hun webshops geopend hebben en toch zo'n 20-35% korting geven. Dan wordt het toch interessant. Ik ben van mening van dat het NL vuurwerk overigens kwalitatief wat beter is dan het meeste Duitse vuurwerk (enkele uitzonderingen daargelaten).
Ik las ook nog wat over kartonnetjes 19sh cakes (meestal per 6). Ga eens op zoek naar het buurtassoritment. Heb je voor minder dan 15 euro per cake enorme bursts, dikke boeketten en een enorme crackling cry finale. Of anders de big19, de oude extreme salutes alleen met een ander labetje, stuk voor stuk mooie blokjes en met korting voor een zachte prijs....
toch eens naarr zoekenvoor de komende jaarwisseling
Heb je 'm al eerder gehad? Ik heb deze zelf nog nooit in mijn bezit gehad, maar hoorde zo her en der dat het inderdaad een mooie set moet zijn (er ontbreken alleen goede filmpjes). Ik kan je uit eigen ervaring ook het buurtassortiment van Rubro aanraden. Vorig jaar gehad....mijn god zeg, wat een cakes. Machtig mooi!
nee, ik heb hem nog niet eerder gehad
Dat Rubo assortiment vind ik nog mooie (bekeken via youtube )
nu nog een winkel in de buurtvinden die deze set verkoopt
Marcel
Buurtassortiment XXL van Rubro is al paar jaar dé hype onder vuurwerkliefhebbers; grote boeketten, veel crackling (als je daar van houdt) en voor lage prijzen te vinden (alleen niet meer zo laag als voorgaande jaren dankzij prijseisen vanuit Rubro)
dus ik hou het liever bij traditioneel carbid schieten!
vaak zoek ik op internet in welk dorp de plannen het grootst zijn!
dat ze met een hele zoot jongelui tig melkbussen op rij zetten, en dan knallen maar!
heerlijk!
niks zo lekker als een flinke knoepert van een knal!
giertanks ed is nog wel het állergaafst! hoe hárder hoe mooier
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7