Man, wat heb ik er weer zin in!
Leuk hoe je dat zegt en zo herkenbaar! Ik krijg er nu ook weer enorme zin in!
[V] Melkbus E- 0.00
[V] Karbiet E- 10.00
Ja dat zijn mooie harde & doffe knallen, heerlijk! Al is niet iedereen er van gediend vanwege de behoorlijk diepe dreunen, verder is het zo onhandig om in je zak mee te nemen als je met je maten 'op pad' gaat.
Haha dat is waar. Maar je kunt er wel een paar potjes bier in stoppen. Scheelt weer sjouwen met een kratje.
Ik zelf heb nu al 4 jaar achtereen 3" LIDU shells en heb over de jaren tot 6" gehad. Vorig jaar heb ik het wat rustiger aan gedaan maar dit jaar zit ik er weer vol in. Kan het gewoon niet laten..
Heb er weer zin in!!
Man, wat heb ik er weer zin in!
haha maar ik ben nog jong tegenover jouw. vind dat echt het vetste wat er is vooral die vlinderbommen, nitraten etc uit duitsland:D
Is in Duitsland helemaal niet te krijgen alleen, Belgie en de oostblok landen
Beter cobra 6 of een titanium saluute op de grond
Had vorig jaar deze de"titanova delova" die was ook aardig lekker!
Het gaat hier nu trouwens vooral over het illegaal spul, maar wat vind men van het legale spul tegenwoordig?
Vind zelf dat vooral wolff en bonfireworks een erg nette collectie heeft en als je nu al besteld, bij veel zaken tot 60% korting krijgt!
Had vorig jaar deze de"titanova delova" die was ook aardig lekker!
Het gaat hier nu trouwens vooral over het illegaal spul, maar wat vind men van het legale spul tegenwoordig?
Vind zelf dat vooral wolff en bonfireworks een erg nette collectie heeft en als je nu al besteld, bij veel zaken tot 60% korting krijgt!
Ik vind de potten uit de diamond collection erg mooi, maar die worden helaas ook steeds duurder. Vorig jaar had ik ook veel potten van cafferata en x-plosion, die waren ook erg mooi maar ook net zoals de diamond hartstikke duur.
Kan je nu al bestellen dan? Welke site kan dat dan?
daar verkopen ze vuurwerk per doos, is in verhouding wel veel goedkoper lijk mij
Is inderdaad veel voordeliger! Heb net even gekeken op die site, ze hebben alleen niet een groot assortiment en er is al veel uitverkocht, evengoed bedankt voor de tip Marcel! Misschien ga ik hier wel iets bestellen.
http://www.vuurwerkperdoos.nl/vuurwerk
http://www.slooijervuurwerk.nl/category.php?id_category=13
Als je met een paar man samen een grote bestelling kunt doen kom je nog voordeliger uit.
Wij gaan met een man of 6 / 7 voor rond de € 4000,- bestellen, dan gaat het natuurlijk hard met de kortingen
[V] Melkbus E- 0.00
[V] Karbiet E- 10.00
---------------------------
E- 10.00
Knalt tien x zo hard als de zwaarste nitraatvlinder.
En daarmee knal ik heel oudjaarsdag de stoeptegels uit de straat.
Waar haal je nitraatvlinders vandaan dan jij hebt zeker ook lawinepotten en nitraatbommen ?
je bedoelt denk ik supervlinders ? | Gewijzigd: 3 november 2011, 17:10 uur, door Chainthunder
een kartonnetje 19 shots potten ( 6 in doos ) kost hier in de handel ron d de 75 euro en verkoop 120 , dat is nog geen 20 euro per pot
een kartonnetje 25 schots kost het zelfde .
Als je toch legaal wil blijven of bijna legaal . knal dan lekker naar Duitsland naar de lidl of aldi dan heb je voor 100 euro je kar vol
een kartonnetje 19 shots potten ( 6 in doos ) kost hier in de handel ron d de 75 euro en verkoop 120 , dat is nog geen 20 euro per pot
een kartonnetje 25 schots kost het zelfde .
Als je toch legaal wil blijven of bijna legaal . knal dan lekker naar Duitsland naar de lidl of aldi dan heb je voor 100 euro je kar vol
Tja maar als je in het westen des lands woont is dat ook een probleem, want dan betaal je je scheel aan brandstof. het is balen dat je die kartonnen niet kan laten bezorgen anders had ik dat gedaan.
Auto van de zaak biedt uitkomst...