Volgens mij hangt het ook een beetje af in welke tijd van het jaar je gaat, lijkt mij dat je in maart minder snel gecontroleerd word dan in november of december.
en ik rij over de grens naar maaseik.
kom zelf van heerlen dat is ong 50 km
normaal zit ik tussen de 400 a 1000 euro per jaar
heeft altijd wel iets.
teven haal ik van die 5 jaar de laatste twee jaar ook hier in nl qwa sier zijn de 500 gram niet slechter als be
kan niet wachten gheheh
je kunt ook nog wat Hoogmoedjes van Marijn op de kop tikken, hoef je alleen nog (legaal is dat) wat quickfuse via 't net te kopen om ze zo te laten afgaan als Svenn liet zien. Hoef je niks te modden aan een cake (willen ze bij VWC inderdaad niks meer over horen). Ga je toch nog naar Zena, haal dan hun nieuwe Mjölnir
Hmm, doe blijkbaar iets verkeerd met plaatsen van het filmpje, hoe dan ook dit is de link --> http://www.youtube.com/watch?v=Q6-RKWXfw2c
Hier een uitsnede van één van de weinige enigszins geslaagde foto's.. | Gewijzigd: 22 oktober 2011, 22:37 uur, door dibrachio
12 x 3inch shels
10 x 4 inch shels
10 x 3 inch titanium salute shels
mascleta b509
Voor de liefhebbers die niet weten wat shels zijn hier wat linkjes
http://www.youtube.com/watch?v=OPB94sN5-To
Vanaf 3.20 zie je flowerbeds en van af 4minuten zie je shels ook wel mortieren genoemd , alleen is dat de verkeerde naam want een mortier is de buis waar je hem mee afsteekt | Gewijzigd: 31 oktober 2011, 16:12 uur, door mochino
12 x 3inch shels
10 x 4 inch shels
10 x 3 inch titanium salute shels
mascleta b509
Voor de liefhebbers die niet weten wat shels zijn hier wat linkjes
http://www.youtube.com/watch?v=OPB94sN5-To
Vanaf 3.20 zie je flowerbeds en van af 4minuten zie je shels ook wel mortieren genoemd , alleen is dat de verkeerde naam want een mortier is de buis waar je hem mee afsteekt
nah valt wel mee hoor hoe moeilijk er aan te komen is laatst bodd iemand mij nog dynamiet aan .... maarja ik ben geen terrorist dus dat hoefde ik niet , maar die 3 inch en 4 inch dingen moet je gwn een paar mensen vragen heb je ze snel genoeg;)
Niels , zie je die reactie niet van mij 1 bericht boven jou Heb mijn post wat aangepast
piece of cake
Uhm als Nederlander kon je voor vorig jaar bij Alpeco zonder problemen t/m 2,5 inch blokken mee nemen. Sinds vorig jaar zijn die regels veranderd, maar als je op een blauwe maandag langs gaat en genoeg flappen mee neemt valt er nog altijd wat te regelen.
Tis jammer dat ze vorig jaar en 't jaar daarvoor een paar flinke jongens gepakt hebben in NL waardoor nu heel de handel op zijn gat ligt (lees alles is belachelijk duur).
En shells, erg vet spul zolang je er verantwoordelijk mee om gaat, want af en toe zie ik mensen toch stunten met dat spul en daar ist echt veeeel te gevaarlijk voor... | Gewijzigd: 31 oktober 2011, 16:58 uur, door T-inus
Tis jammer dat ze vorig jaar en 't jaar daarvoor een paar flinke jongens gepakt hebben in NL waardoor nu heel de handel op zijn gat ligt (lees alles is belachelijk duur).
En shells, erg vet spul zolang je er verantwoordelijk mee om gaat, want af en toe zie ik mensen toch stunten met dat spul en daar ist echt veeeel te gevaarlijk voor...
ja idd hier is er ook een opgepakt ...in bijna heel friesland is het nu flink duurder:(
En shells, erg vet spul zolang je er verantwoordelijk mee om gaat, want af en toe zie ik mensen toch stunten met dat spul en daar ist echt veeeel te gevaarlijk voor...
In Belgie mag je als Nederlander alleen nog maar feestvuurwerk kopen , maar onder feestvuurwerk valt het volgende o,a
100000 klapper ( 3x 30000 gelust )
chinese vlinders
nitraten
mascletas b509
sierpotten
enz
De rest zoals profblokken (flowerbeds) en shels is allemaal spektakel vuurwerk en niet legaal te koop in belgie.
Shels in mijn nieuwe schitrekje van www.mortierbuis.nl
Mensen die van plan waren een 100000 te kopen , denk dan eens na over een mascleta b509 (120 meter lange vlindermat )
De mat onder de matten . kijk maar op joeptube een filmpje met een chinees
| Gewijzigd: 31 oktober 2011, 17:10 uur, door mochino
Die rekken op die site zijn wel tof, had ze tot nu toe altijd zelf gemaakt...
Wat voor shells ga je schieten trouwens? (Merk, effect) | Gewijzigd: 1 november 2011, 13:02 uur, door T-inus