Dat je het online besteld en dan bij de lokale vuurwerk boer ophaalt.
Ik heb met een paar bekende een samenkoop actie gedaan, we hebben met een man of 4/5 voor ± €2000,- online besteld en met zo'n grote bestelling krijg je dus echt heel dikke kortingen. En zeker als je dan ook nog gebruik maakt van die karton kortingen.
Heb een hoop spul van bijv. Wolff en Bonfireworks met kortingen van tussen de 50% en 60% en dan scheelt het dus echt een hoop knaken!
Dat je het online besteld en dan bij de lokale vuurwerk boer ophaalt.
Had het vorig jaar van Devuurwerkwinkel.nl mooi spul en goedkoop.
Ik bestel al jaren online, vanochtend de eerste bestelling geplaatst.
Morgen volgen nog 3 bestellingen, waaronder DEvuurwerkwinkel (als ik m'n kortingsbon heb ontvangen).
Tip: Voeg DEvuurwerkwinkel toe op Hyves en ontvang een kortingsbon ter waarde van 2,50 euro | Gewijzigd: 12 december 2011, 17:49 uur, door Diem
Morgen volgen nog 3 bestellingen, waaronder DEvuurwerkwinkel (als ik m'n kortingsbon heb ontvangen).
Tip: Voeg DEvuurwerkwinkel toe op Hyves en ontvang een kortingsbon ter waarde van 2,50 euro
Ik heb die vwk bon van 2.50 nog steeds niet ontvangen:O
Nu wachten tot ik wat vuurwerk kan bestellen, dit jaar gebruik ik die code WEL xD
Ze zijn me te duur geworden, en hun vuurwerk pakketten zijn ruk dit jaar.
Ik ga dit jaar mooi naar Plaggenmarsch in Hardenberg en haal ik 1 pakket bij Vuurwerkgigant in Bergentheim.
Order Plaggenmarsch
http://www.valk-vuurwerk.nl
Erg dikke kortingen nog steeds
http://www.valk-vuurwerk.nl
Erg dikke kortingen nog steeds
Dat is zeker een goedkope winkel
Ik heb ook bij zo'n soort site gekocht (ongeveer dezelfde constructie en producten) en nu ik dat zo zie ben ik wel een heel stuk duurder uit dan deze winkel in Nijverdal. Ik voel me nu een beetje afgelegd
Jammer dat die goedkope winkels altijd zo ver weg zitten.
Tis voor mij ook een behoorlijk eindje rijden, maar als ik mijn benzine eraf trek ben ik nog steeds een stuk goedkoper uit, dus dat heb ik er wel voor over
Vandaag toch los ook nog maar wat bij besteld kon het niet laten
Pijlen pakket Killing Arrow 1x
Pijlen pakket Light Year 1x
Pijlen pakket Rocket Boom 1x
Dynasty Battle 3x
Dynasty Hawaii 3x
Dynasty Concerto Rosso 3x
En dan ben ik wel klaar onderhand haha | Gewijzigd: 22 december 2011, 17:22 uur, door T-inus
Vandaag toch los ook nog maar wat bij besteld kon het niet laten
Pijlen pakket Killing Arrow 1x
Pijlen pakket Light Year 1x
Pijlen pakket Rocket Boom 1x
Dynasty Battle 3x
Dynasty Hawaii 3x
Dynasty Concerto Rosso 3x
En dan ben ik wel klaar onderhand haha
Nice! Heb ook het lightyear pijlenpakket er nog bij besteld en de spinning salute van Wolff, geinige cake lijkt me dat.
Spinning salute heb ik nog nooit gehad, maar ziet er tof uit idd (op de filmpjes)
Van de legale salute blokjes vind ik de Silver Salute van Wolff toch nog steeds de beste
Heb de silver salute helaas nog niet meegemaakt, mijn dealer heeft deze helaas niet in zijn collectie, ziet er inderdaad vet uit en klinkt ook lekker hard op de filmpjes. Ik heb wel de black thunder cake van black thunder besteld, deze is nieuw dit jaar en vrij goedkoop(100s E32,50) ik steek deze af om 10 uur in de ochtend
Showtime vuurpijlenpakket:
Thunder cannon:
2x Ipot en nog wat oude troep
let niet op de kwaliteit, dat is van m'n ipod | Gewijzigd: 29 december 2011, 12:50 uur, door onweeer
Deel collectie
Goeiedag zeg!! Weten jullie zeker dat je wel genoeg hebt? Zal morgen als ik alles binnen heb ook ff een foto maken van mijn collecie.