Bij het ruiken van verbrand kruit krijg ik al kippevel
Daar hoort ook het fotograferen van vuurwerk bij.
Hier wat voorbeelden :
Ik ga ook elk jaar naar het festival "Fallas de valencia" in Spanje, een waar walhalla voor een vuurwerk "freak".
Wat foto's van dit festival heb ik hier staan :
Fallas 2009
Fallas 2010
Foto's van vuurwerk shows maken is een beetje uit proberen de meeste foto's zijn geschoten met een sluitertijd van ± 10 sec. en een diafragma van 8 tot 10.
En Fallas moet je zeker een keer heen gaan wat daar allemaal gebeurd kwa vuurwerk is echt niet normaal haha
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Nog een paar maanden dan is het weer zover......eventjes geduld nog .
Oja nog even wat anders: mooie foto's T-inus! Toppie. | Gewijzigd: 7 augustus 2010, 15:20 uur, door marsel
Die hebben zkr 't mooiste legale spul.
Dat Bonfitre is wel relax, maat van me kent die gasten en krijgt dus heeeeeeeeeeel veel korting, de bedoeling is dat we dit jaar met een man of 12 (allemaal freaks) een hele dikke bestelling gaan doen daar(lees ± een 5 met 3 nullen)
No Comment
Kan ik toch nog genieten van vuurwerk
Wij stonden op vuurwerk te wachten wat niet kwam bij de opening van de sneekweek.
toch duidelijk wel geweest hoor...... 2300 tot 2330
En vuurwerk, ja, fantastisch! Dat eerste pakje rotjes dat je als kind kocht, dat was als goud. Het was eigenlijk gewoon zonde om er aan te steken. Zo af en toe pakte je er één uit het pakje, wel of niet aansteken, nee even wachten nog. Ja nu, schichtig om je heen kijkend hield je de aansteker bij het rotje... tsss. Snel weggooien, wachten op de knal en dan heel hard wegrennen.
Ook al was de zachte knal meer een harde pets; het bleef voor het gevoel een echte ontploffing. Je was immers het stadium van trektouwtjes voorbij. Dit was het echte werk; aansteken met een echte aansteker, een sissend lontje en dan de knal.
A man isn't a man without his fireworks.
Maar vuurwerk is en blijft mooi, dat is een feit. Prachtige platen allemaal! Vraag me af hoe je zoiets op zijn piek moment op de plaat zet...
kwestie van : met sluitertijd werken, denk ik
Bij het ruiken van verbrand kruit krijg ik al kippevel
Ha ha, lachen. Hier nog een hoor; op 31-12 sta ik om 10.00 astronautjes van het balkon te gooien. Ja ja, 32 jaar en nog steeds kind die dag. Fallas, klinkt bekend; op Freakpyromaniacs zijn er ook een aantal gasten die daar jaarlijks naar toe gaan geloof ik.