Veel plezier met de foto's
Jah bijvoorbeeld. Zo heb ik er nog een paar gemaakt die ook zo eruit zagen. Nou kan ik dat wel allemaal aanpassen d.m.v. fotoshop maar dan word het toch geen mooi resultaat Maar ik ben de laatste tijd erg veel dingen aan het uitproberen. Ik heb hem nu ingeruild voor een zoomlens; de 50-250mm van Canon. Een leuke lens voor een redelijke prijs Ik ga nu gewoon sparen totdat ik de 10-22mm van Canon kan kopen.
Ergens heeft het ook wel wat....
Het is ook een mooie foto! Ben benieuwd inderdaad of je met een lens-wissel wel tevreden zal zijn, aangezien die vertekening, zoals hierboven al wordt gesteld, waarschijnlijk niet met het merk te maken heeft, maar met de soort lens.
Nou het punt is dat ik in de winkel de 10-20mm van sigma en de 10-22mm van canon allebei geprobeerd heb en de vertekening van de canon lens stukken minder was(vrijwel niet) maar deze lens is bijna 2 keer zo duur, dus had ik gekozen voor de sigma( want ik wou per se een super groothoek ) maja heb nu dus de sigma terug gebracht, heb hem ingeruild voor een telelens die 2 keer zo goedkoop is als de Sigma, heb het geld wat ik nog terug kreeg appart gezet, en over 2 maandjes ga ik voor de 10-22mm van Canon De eerstvolgende keer dat ik daarna weer een lens ga kopen zal ergens volgend jaar zijn, wat voor 1 weet ik nog niet, misschien een macro want dat trekt me ook wel. Iemand tips welke lens???