Nou was mijn actie met 3 ledjes wel geinig, maar dat kan niet op tegen het grote werk.
Misschien ben ik wel een laatkomer hiermee en is het bij meer mensen bekend dan ik denk, maar ik vind er in het Nederlands zo weinig over, en hoor of zie het nergens, dus dacht ik aan een topic hierover te openen.
Vind het wel leuk bedacht en ontworpen, de wheel lights van Anvii. Je kunt er enorm veel figuren mee verzinnen op je pc en is makkelijk te monteren op je spaken, waterdicht en millieuvriendelijk. Bovendien geheel draadloos en werkt op 3 AA batterijen, dus ook op oplaadbare batterijen maar bovenal, je valt met je fiets nóg veel beter op in het verkeer, met name in donkere dagen.
Ik ben alleen erg benieuwd of dit ook in Nederland een trend wordt. In verschillende Aziatische landen, Australië, Amerika en Enkele Europese landen zijn ze ook al bekend en worden ze zelfs al verkocht. In Nederland heeft Anvii helaas nog geen store voor deze led's, maar hoop wel dat ze komen.
Ze schijnen binnen Europa al wel in Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Engeland en Spanje te koop te zijn.
Ik hoop dat dit echt een trend wordt, dan val je immers ook nog beter op en wordt fietsen tevens weer één groot feest, vooral als de donkere dagen weer aanbreken
Impressiefilmpjes:
en
Volledige uitleg:
Het MonkeyLectric Monkey licht is een nieuw en revolutionair product. Het maakt je stijlvol zichtbaar.
Het Monkey licht maximaliseert je zichtbaarheid bij gelijk welke snelheid. Het creeërt spectaculaire gekleurde profielen bij een snelheid van 15 tot 50 km/h. Het is zeer gemakkelijk te monteren op de spaken van bijna elk fietswiel, ook BMX (20â€Â) en groter.
Het Monkey licht is geladen met klare digitale licht effecten. Deze effecten zijn gemaakt door onze eigen electonica kunstenaars. De effecten zijn ook makkelijk aanpasbaar. Je kan kleur, vorm en sfeerbeeld aanpassen aan elke situatie.
Inhoud: 32 hel gekleurde LEDs. Duizenden verschillende patronen. Aanpasbare kleuren en effecten. Makkelijk te installeren in enkele minuten. Uiterst weerbestendig. Werkt 30 uur op 3 AA batterijen.
Perfecte oplossing voor : woon-werk verkeer, avondlijke tochten, stadsverkeer, BMX, parties en festivals.
Meer informatie: Bijna 360 graden zichtbaarheid, 7 mogelijke bevestigingsopties voor bijna elke fiets: stadsfiets, cruiser, BMX, koersfiets, mountainbike. Stevige constructie voor dagelijks gebruik en bij regen. Schokbestendig 3-punts bevestigingssysteem. Uiterst sterke carbon constructie. Strap system voor veilige en gemakkelijk toegankelijke batterij opberging. Milieuvriendelijke constructie: loodvrij en volgens de RoHS regels. Gewicht zonder batterijen 65 gram. Doorzichtige coating over the LEDs om waterdichtheid te garanderen. Werkt met normale of herlaadbare batterijen.
Bron: Monkeylectric.com
Wat vindt men eigenlijk van deze hippe uitvinding en, zou dit ook een trend kunnen worden in Nederland? | Gewijzigd: 5 augustus 2010, 02:41 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Ja, daar dacht ik ook al aan. De blauwtjes op straat zullen het zeker weer gaan verbieden
In Spijkenisse mag je zelfs al niet eens rennen van de agenten als je te laat bent voor de metro (bron: Waarmaarraar.nl).
Ik zag heb net gezien dat ze ook in België te koop zijn, maar helaas niet voor een al te zacht prijsje
Je hebt ook nog kleintjes die ongeveer hetzelfde effect hebben, maar die zijn maar enkele euro's. | Gewijzigd: 5 augustus 2010, 20:15 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21