Mijn naam is Randy, 28 jaar jong, ICT nerd (dus veel tijd om hier te kijken) en woon in Almere.
Na een hele tijd undercover te wezen kijken, leek het me wel handig om een accountje aan te maken (ook om de attachments te zien )
Ben eigenlijk geinteresseerd geraakt in het weer sindsdien ik op 11 jarige leeftijd in een "mini tornado" heb gestaan;
ik was aan het vissen en zag iets op het water naar me toe komen. Heb toen mijn dobber daar naartoe gegooid (wat natuurlijk niet hielp..maargoed) en zag dat het "geklots" op het water steeds sneller op me af kwam. Toen de wind "over me heen ging", gingen mijn armen automatisch de lucht in. Toen ik omhoog keek zag ik "draaiende wolken", zo vertelde ik het toen aan m'n ouders. Die geloofden er niks van maar later ben ik me eigenlijk gaan beseffen wat het nou precies was. Sindsdien altijd op zoek naar mooie weersomstandigheden. (wat een verhaal zeg)
Maargoed... heb in het verleden verschrikkelijk veel foto's gemaakt van het weer (misschien dat ik eens wat oude foto's post van een paar jaar terug)
Mocht je meer willen weten, vraag maar
Greetz,
Randy