na ongeveer 2 jaar op dit forum rond te hebben gehangen, ben ik eindelijk geland en zelfs al een topic aangemaakt met een foto van een Mammatus-wolk. Dat ik hier al lang geregistreerd sta wil niet zeggen dat ik verlegen ben
Maar goed, mijn naam is Kim Meijer en ben woonachtig in Dalfsen (Mooi dorp met een mooie omgeving, he Edward?). Om origineel te zijn qua naam: ik ben een jongen . Nu ben ik onderhand 23 jaar. Ben op het moment nog druk aan de studie, Lerarenopleiding Voortgezet Onderwijs - Geschiedenis. Bijna klaar, enkel nog mijn Lio lopen (afstudeer stage).
Mijn interesses en hobby's liggen met name op het vlak van astronomie, geschiedenis (oudheid/WO-II) en modelbouw. Als astronoom heb je uiteraard last van wolken, luchtvochtigheid en turbulentie dus ik zou officieel een afkeur moeten hebben van de atmosfeer. Maar ja, het geval ligt bij mij anders. Of komt het dat ik altijd omhoog kijk, en dan overdag wolken observeer en 's nachts sterren... Naja genoeg fantasie heb ik wel.
Veel informatie kan ik hier gelukkig opdoen, leuk forum! Misschien kan ik wel kennis en ervaringen delen met jullie. Een enkele bekende zie ik hier al. En ik ben zeker niet de enige die het mooie Dalfsen kan waarderen.
Tot een volgende educatieve discussie, en spectaculair veilig weer gewenst!
Tot ziens maar weer!