Zoals jullie aan mijn naam wel kunnen zien heet ik Edward van Gelder.
Ik ben 18jaar oud en heb als hobby's: (On)weer(Duh ), Ik vind computers ook reuze interessant, voornamelijk de hardware kant en last but not least speel ik ook nog trompet, al vanaf mijn 8e als ik mij niet vergis, lekker lang dus.
Ik ben gelovig, dit wil dus zeggen dat ik geloof dat alles om ons heen geschapen is door 1God, ik zal mijn mening niet aan jullie opdringen en ik snap ook jullie standpunten indien die anders zijn
Dit jaar heb ik mijn Havo diploma gehaald, zoals wel meer mensen had ik een slechte motivatie, maar op mijn examens gemiddeld een 7,6 dus toch wel lekkere cijfers Gemiddeld een 7 op eind.
Komend schooljaar begin ik met Hbo Accountancy aan het Windesheim in Zwolle, als alles naar wens gaat wil ik mijn P in het eerste jaar halen en dan kijken of ik duaal verder kan op universitair niveau, lekker slim proberen te doen
Ik sta positief in het leven, dat zullen jullie vast wel gemerkt hebben aan mijn smileygebruik, al viel dat in dit verhaaltje nog wel mee .
Voor de rest kan ik hier nog wel een heel verhaal ophangen over mijn hele leven maar dat is volgens mij niet nodig
Edit: Deze site kan ik jullie niet onthouden, dit vind ik leuke humor.(Pas op, veel mensen vinden het niet leuk, gewoon omdat ze het niet snappen )
http://www.evertkwok.nl/ | Gewijzigd: 26 juli 2010, 01:49 uur, door EdwardvG
Ik ben wel een oudere geregistreerde
Veel plezier, we houden elkaar gelukkig ook real-live op de hoogte... en we gaan nog eens stormchasen én de perseïden observeren.
Tot ziens!