Ben het totaal niet met je eens dat ook juni nat en winderig is. Juni is de laatste jaren juist een heerlijke zomermaand. Niet van de 30 graden maar juist van lekker stabiel zomerweer (hoewel deze juni ook wel wat dips and downs kende was het toch een fijne maand).
Euh, juni was dit jaar echt niet stabiel hoor! Sinds de dag dat wij terug kwamen van vakantie (15-06) hebben we het huidige weer type. Soms een redelijke mooie dag, een enkele echt warme dag afgestraft met onweer, soms een paar dagen aangenaam zomerweer ook afgestraft met noodweer, maar meestal dit gure weer met regen en harde wind.
Ik zeg ook deze juni had wat dips and downs. Deze juni was ook niet erg stabiel, maar je kon het af en toe toch wel behoorlijk zomers noemen. Maar ik doel ook vooral op de laatste jaren.
Snap 'm! Moest alleen even mijn ongenoegen over het weer van de laatste vele weken kwijt.
Om even aan te geven hoe slecht het weer was de laatste weken......ik ga altijd (bijna zonder uitzondering) op het fietske naar mijn werk. Ik ben nog nooit eerder, zo vaak in korte tijd, doorweekt op het werk of thuis gekomen. En dan reken ik de herfst- en winterperioden mee! En ja, ik heb een goed regenpak, maar met deze temperaturen is dat ook geen lolletje. | Gewijzigd: 12 augustus 2011, 00:04 uur, door aarden
Oke, ik ben niet echt een zon/hitte liefhebber, maar dit weer is het andere uiterste fris/nat:S Maar goed, gelukkig zitten er dan nu en dan dagen tussen die echt perfect zijn:) Ik ben sowieso meer iemand van stabiliteit. Dus heb liever weken lang 30 graden (al haat ik hitte), dan de ene dag 15, dan 23, dan droog, dan nat. Tot nu toe, is het gewoon te stressmakende.
dacht ik net(nja een uurtje geleden denk ik) men zoon te horen, was het jawel : REGEN!!
was niet veel... en is nog steeds aangenaam....
we gaan een plakkerig weekend tegemoet....
bah....