Ik heb het heel snel warm en kan er dus echt NIET tegen Haha.
Zo een dag als gisteren vind ik HEEEERLIJK!
Heerlijk dynamisch weertje gisteren. Goed weer voor echte weer-liefhebbers!
dynamisch was het zeker .
maar dat weertje mocht wel de ramen schoon houden, want dit slaat nergens op :s | Gewijzigd: 15 juli 2011, 09:10 uur, door marcel`westland
Marcel
Ik vond er ook niets dynamisch aan, het was koud en het regende zo nu en dan flink door, maar ondanks dat er best veel is gevallen is ook de periode waarin het gevallen is vrij lang geweest waardoor over het algemeen op enkele plekken na de riolering het prima aankon. En ja er waren windstoten die af en toe wat vel konden uithalen. Maar over het algemeen genomen was het een niets zeggende herfst dag die in oktober waarschijnlijk behalve dan als een vrij natte dag als niets bijzonders de boeken in was gegaan qua dynamiek.
Geef mij maar hitte die afgestraft wordt met pittig onweer
Ik heb het heel snel warm en kan er dus echt NIET tegen Haha.
Zo een dag als gisteren vind ik HEEEERLIJK!
Ik heb ook een hekel aan hitte maar zo`n dag als gisteren hoeft van mij nou ook weer niet. Graadje of 22 met een zonnetje erbij is perfect.
zouden we voor het derde jaar een buurt BBQ organiseren, zijn we ruim op tijd begonnen... dit keer ook niet aan het eind van de vakantie maar er vlak voor gepland om regen en kou zoveel mogelijk uit te sluiten... hebben we dit weer! ggrrmmbblll...
hebben we woensdag besloten om de voor zaterdag geplande BBQ maar te verzetten naar 20 aug... maar dit is precies het weer wat we wilden proberen te vermijden ggrrmmbbll...
dus hebben we ook al gezegd dat we voor volgend jaar maar voor eind april begin mei gaan... kan iemand me misschien vertelen hoe het weer dan ongeveer zal zijn anders was een kerst-BBQ ook een optie, dan weten we tenmisnte zeker dat het koud is! | Gewijzigd: 15 juli 2011, 10:19 uur, door anirnith
de koudste 14e juli ooit... ik vind dit echt een record om ziek van te worden en dan nog die wind en regen erbij...
het is juli voor iets! het moet zomeren! het doet deugd om dat zonnetje vandaag weer te voelen!
ik zit naar de radar te staren in de hoop dat die ellendige krul ons landje verlaat.
gezien ik vanavond een wakeboard bbq event heb, waar ik me weken op verheugd heb vind ik dat die smerige
deprimerende rottige regen nu wel mag aftaaien!
if you don't mind, ik wapper hem van mn radar!
ZON NU!
verder niks te klagen
ik zit naar de radar te staren in de hoop dat die ellendige krul ons landje verlaat.
gezien ik vanavond een wakeboard bbq event heb, waar ik me weken op verheugd heb vind ik dat die smerige
deprimerende rottige regen nu wel mag aftaaien!
if you don't mind, ik wapper hem van mn radar!
ZON NU!
verder niks te klagen
vanavond heb je het wel goed hoor
De laatste jaren lijken er in de zomer zelf, meerdere seizoenen voor te komen en grotere contrasten qua weerbeeld. Ik hou er wel van, maar vind het dan ook wel leuk als in de herfst ook mooie dagen zijn en dat de herfst niet gelijk 100% komt binnen stormen op 21 september. Bah, dat woord herfst is al zo vaak gevallen de laatste week... Ik wil zon! (oeps ik zeur! )
De laatste jaren lijken er in de zomer zelf, meerdere seizoenen voor te komen en grotere contrasten qua weerbeeld. Ik hou er wel van, maar vind het dan ook wel leuk als in de herfst ook mooie dagen zijn en dat de herfst niet gelijk 100% komt binnen stormen op 21 september. Bah, dat woord herfst is al zo vaak gevallen de laatste week... Ik wil zon! (oeps ik zeur! )
Haha, dit is altijd al zo geweest hoor, maar zo erg als nu heb ik lang niet meer meegemaakt, hoewel het vorig jaar ook een drama was... Geef mij zo'n juli in 2006 maar, hele maand 25/30 graden
Nee, alsjeblieft!!! Niet zo warm en zeker niet zolang!!!! Dan krijg je mij niet meer bij de ventilator vandaan en dan krijg je mij 's middags al helemaal niet buiten!!!!
ik moet echter zeggen dat te warm, of te lang regen op mijn kop mij er niet goedgehumeurd op maakt. natuurfoto's laten zich nu eenmaal moeilijker te pakken krijgen als het regent en beestjes (buiten dan diegene die je niet nodig hebt, komen niet uit hun hol
een onweder, ben ik altijd voor te vinden, liefst een harde knaller (zou er een kunnen gebruiken voor een persoonlijk projectje)
als kind houden we er ons minder mee bezig maar het zomerseizoen heeft inderdaad een kleine verandering ondergaan de afgelopen jaren.
Geef mij maar hitte die afgestraft wordt met pittig onweer
Mee eens!
+1