Je bedoelt dus dat mijn buurvrouw jouw vrouw is?! Maar dan zijn we buren!
er word idd veel te veel geklaagd over het weer wat dat betreft, mijn instelling is om het per dag af te wachten kan ik ook niet gaan klagen haha.
al met al leuk topic!
Thanx! klagen is heel menselijk, maar heeft totaal geen zin. Per dag zien waar het heen gaat met het weer is een goede tip!
Ik hou wel van die warme temperaturen, behalve tijdens het werk! Dan ga je echt 'in' als een cactus zonder water..
Nja goed! Gewoon doorzetten, helaas verander je niks aan het weer. Ik ben tevreden iig. Geen klachten!
Zo stond ik laatst in de Action, was gewoon aan het rondsnuffelen, totdat ik ineens een vrouwtje tegen iemand hoorde praten.. 'Och, joh... in Augustus worden 40 graden verwacht! Dan kom ik dus echt niet meer buiten behalve als ik echt iets moet doen, of iets nodig heb.' Natuurlijk ving ik dat dus op en moest ik me ermee bemoeien *grijns* ...
Ik zeg 'Joh.. vrouwke... Misschien of misschien niet.. tis allemaal afwachten! Zo hoef je iig niet meer op vakantie. Gewoon vakantie in je achtertuin 'vieren'. dus' ! Palmboopje erbij. en je hebt Hawai in je achtertuin!
Toen was ze stil.....
Ik hou wel van die warme temperaturen, behalve tijdens het werk! Dan ga je echt 'in' als een cactus zonder water..
Haha, lol! Dank voor je reactie, jij hebt dus zo ook je ervaringen zo te lezen. Maar wel een goeie wat je zei. Hoef je lekker niet op vakantie, lekker thuis in de tuin. Maar dat was vast ook niet goed. Lol!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Dat is echt een droomscenario!!
Helemaal mee eens, hoewel dat koelere van mij nog niet hoeft, het kan ook onweren en warm blijven.
Helemaal mee eens, hoewel dat koelere van mij nog niet hoeft, het kan ook onweren en warm blijven.
Voorlopig even niet dat koelere nee, maar op termijn wordt dat weer leuk natuurlijk!
Dank je wel Chiel!
ik zeur wel over ''langdradig'' weer. een week lang grauw en grijs kan ik echt somber van worden.
over hitte zal je mij nooit horen! kan mij niet heet genoeg!
ik zou wel wat meer spektakel en hemelherrie willen!
maargoed dat krijgen we dinsdag na 2 heerlijk hete dagen!
waarna het vast weer nat en koel word
oh shit... of klaag ik nu?