lantarenpalen uit beeld te houden. Of heb je die er speciaal in beeld gebracht, ikzelf persoonlijk
vind ze knap storend.
Thanx! Was absoluut de bedoeling die in beeld te krijgen!
Dank je!
Thanx man, Heeten is niet zo heel ver van hier, dus kan goed overeenkomen qua fotobeelden. Ik ben benieuwd naar je topic!
Ik zag precies het zelfde ik keek naar het westen over de ijssel maar had m`n fototoestel niet bij me
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Ik zag precies het zelfde ik keek naar het westen over de ijssel maar had m`n fototoestel niet bij me
Dank Steven, balen dat je je camera niet mee had. Zo zie je maar, eigenlijk moet die dus standaard mee.
Vind het sowieso prachtig als je de heldere lantaarns ziet branden tegen dit soort mooie of anders kraakheldere schemerlucht. Het heeft iets knus
Ook als je juist de donkere lantaarns ziet die door de zon niet meer beschenen worden. Mooi contrast vind ik dat. | Gewijzigd: 22 juli 2010, 18:36 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Vind het sowieso prachtig als je de heldere lantaarns ziet branden tegen dit soort mooie of anders kraakheldere schemerlucht. Het heeft iets knus
Ook als je juist de donkere lantaarns ziet die door de zon niet meer beschenen worden. Mooi contrast vind ik dat.
Dat heb je leuk verwoord en precies zoals ik het ook zag eigenlijk. Ik vond het totaalbeeld juist mooi. Dus de zwarte contouren van de lantaarnpalen tegen de rode en oranje warme avondkleuren. Dank voor je compliment!