Heb nog wel meer foto's maar plaats die nu niet , later waarschijnlijk ook niet
Edit: Als je de beide foto's zo vergelijkt zie je toch wel dat het ietsie dreigender wordt ;P | Gewijzigd: 23 juli 2010, 15:23 uur, door EdwardvG
Helaas stort alles voor het midden van het land in elkaar tot nu toe.
Temp. hier nu ruim 25 graden en behoorlijk benauwd.
Die pijl staat precies op mijn woonplaats gericht. Aanvankelijk leek de bui zich in tweeën te splitsen maar dit is gelukkig niet gebeurd.
De lucht is hier nu egaal grijs en het regent hier al meer dan een uur best aardig door met af en toe wat gedonder.
Niet echt spectaculair, maar als ik hoor dat anderen niks hebben mag ik zeker niet klagen.
Wolken zijn wel donkerder geworden sinds het eerste plaatje wat ik hier neergezet heb
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Zo zijn er tal van buien in Amerika die dat ook vaak genoeg hebben van de radar af gezien,en niks voort brengt. Zo kan je elk uitstulping uit een wolk wel een funnel noemen
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hier net een lekkere regenbui gehad in Groningen-stad en 2 donders. Hou de radars en satellietbeelden in de gaten,
groet,
Richard
Tja
Toch is de stroming hier toch echt Noord-West met in de hele hoge luchtlagen (Schapenwolken formatie) Zuidelijke stroming. Maar op die hoogte zeer weinig wolken activiteit. Meest gare zee bewolking momenteel met ertussen flinke stapelwolken verder landinwaarts.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
We hebben hier intussen niks aan onweer gehad, en weinig tot geen regen.. maar goed.. t zijn dan ook buien | Gewijzigd: 23 juli 2010, 16:43 uur, door Kevintje
Zo zijn er tal van buien in Amerika die dat ook vaak genoeg hebben van de radar af gezien,en niks voort brengt. Zo kan je elk uitstulping uit een wolk wel een funnel noemen
zoveel verstand heb ik er ook niet van
haha
ik denk het ook niet nee, maar positief blijven is altijd goed.. al is het tegen beter weten in.
Maar goed, er komen ongetwijfeld meer en betere onweersdagen aan
Maar goed, er komen ongetwijfeld meer en betere onweersdagen aan
zekers, en vergeet niet dat het bijna ieder jaar begin augustus ook een warme periode is, en zal er ongetwijfeld een goeie kans zijn,
hier vandaag niets nada noppes geen drup
haha
Maak niet uit toch.