het was hier helder met in het begin af en toe een sluierwolkje dat langs kwam maar ik heb toch vooral veel sterren gezien... en dus ook heel veel vallende!
ik ben na 35 opgehouden met tellen maar ik heb schat ik er zo'n 50 misschien wel 60 gezien te hebben.
varierend van kleine vage streepjes tot een paar hele mooie duidelijke die echt een staart hadden die nog even nagloeide!
de afgelopen jaren was het steeds heel erg bewolkt dus was er niks te zien... de buurt zal me wel voor gek verklaard hebben maar ik heb genoten...
varierend van kleine vage streepjes tot een paar hele mooie duidelijke die echt een staart hadden die nog even nagloeide!
Wow, dat is een mooie score! Ach het maakt ook niet uit wat de buren ervan denken, als je maar hebt genoten!
weet iemand ook HOE je ze moet fotograferen?
alvast bedankt
Misschien er sporadisch nog wel een paar te zien, maar de kans is echt wat kleiner geworden voor komende nacht. Wat je camera-instellingen betreft, ik zou het niet weten, maar wellicht staan in deze & deze topics nog wat tips. Succes!
Afgelopen nacht van 00:00-01:30 gekeken en toen toch maar naar bed gegaan, zo'n 30 gezien en veel in groepjes van minder dan 10seconden na elkaar, vaak groepjes van 3, echt mooie zaten er tussen.
De eerste nacht was er 1 die echt heel fel was, de omgeving werd opgelicht zoals de maan het oplicht zeg maar, best wel fel.