Het zal dus echt afwachten worden aan de kaarten te zien.
Welke is over het algemeen betrouwbaarder? GFS of Hirlam? Ik hoop GFS
Hopen dat het meevalt met de bewolking. | Gewijzigd: 12 augustus 2010, 11:46 uur, door Diem
Wij willen vanavond ook gaan kijken. Vanavond is ook tegelijk mijn verjaardag (13 augustus). Ik las in de krant dat het rond 3.00uur het beste tijdstip is. Hebben jullie misschien een advies?
Groetjes,
Gino & Kim
Ja; horizontale houding aannemen, blik naar boven gericht. Lampen uit en wachten maar.
Maar wat voor advies wil je precies? Je zegt het zelf al een beetje... Rond die tijd die je aangeeft heb je dus de meeste kans er één te spotten, maar daarvoor en erna zijn ze zeker ook te zien. Het hoogtepunt is dus diep in de nacht.
Dus als alle visite weg is, kan je nog even gerust een poging wagen, of juist met zijn allen kijken, dekens en kussen in de tuin. Gezellig een meteoren-kijk-verjaardag-afsluiter. Anyway, van harte gefeliciteerd nog! En vergeet geen wens te doen als je er één ziet.
Maar wat voor advies wil je precies? Je zegt het zelf al een beetje... Rond die tijd die je aangeeft heb je dus de meeste kans er één te spotten, maar daarvoor en erna zijn ze zeker ook te zien. Het hoogtepunt is dus diep in de nacht.
Dus als alle visite weg is, kan je nog even gerust een poging wagen, of juist met zijn allen kijken, dekens en kussen in de tuin. Gezellig een meteoren-kijk-verjaardag-afsluiter. Anyway, van harte gefeliciteerd nog! En vergeet geen wens te doen als je er één ziet.
Hahaha...thnx! Maaruh.... Het advies wat we zoeken is of er vanaaf rond die tijd bewolking is omdat jullie hier wat preciezer zijn in verhouding met Pietje op SBS.
Groetjessss
Aha ok, nou een paar reacties hierboven heeft Jan daar handige plaatjes over geplaatst met de dekkingsgraad, dus hoeveel bewolking je zou kunnen verwachten. Zowel Gfs als Hirlam geven voor de uren tussen 24.00 & 03.00 een behoorlijke lage dekking. Een groot deel van Nederland is dan vrij van bewolking volgens deze kaartjes. Dus als je binnen deze uren zo af en toe eens een blik naar buiten werpt (niet te hard) dan heb je een aardige kans.
Ik ook, ga samen met mijn dochter vallende sterren kijken