of iets anders dat net wat meer inpakt heeft dan een geknakte boom
Het zou heel cool zijn, als ik deze mag gebruiken in een filmpje over de storm van 14 juli. Ik gebruik ze alleen voor dat filmpje en je naam wordt vermeld.
In hoopvolle afwachting..
Citaat van pyro, vrijdag 16 juli 2010, 17:02 uur Wie o wie heeft er zelf een foto kunnen maken van de caravans in het water of de gebroken elektr. masten?
of iets anders dat net wat meer inpakt heeft dan een geknakte boom
Het zou heel cool zijn, als ik deze mag gebruiken in een filmpje over de storm van 14 juli. Ik gebruik ze alleen voor dat filmpje en je naam wordt vermeld.
In hoopvolle afwachting..
Als er iets gebeurd is het zekers heel sneu voor de mensen die het bewust meegemaakt hebben,maar om nou iedereen er van te weerhouden er filmpjes etc van te maken.
Voor de 1 is het een rot ervaring,voor de ander 200 km op is het een gebeurtenis die indruk maakt,en de kracht van het geweld in beeld brengt.
Rot om te zeggen,maar voor andere is het een gebeurtenis die zenuwe en adrenaline veroorzaakt en erop kickt zoals vele storm/onweers gekken.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hij heeft het over foto's zonder copyright die hij met toestemming van de auteur mag gebruiken. Daar zijn in principe geen copyrightregels aan gebonden.
Als ik mijn bericht terug lees, moet ik mijn vraag minder kort door de bocht stellen.
Waar ik het heb over "meer inpakt" doel ik niet op de schade die mensen is aangericht.
Dat vind ik heel erg.
Ik doel op fotografisch beeld van de krachten die er zijn losgekomen.
Het gebroken metaal van een hoogsp.mast bijvoorbeeld.
Ik wil liever niet zomaar een foto hebben en misschien zijn er fotografen
op dit forum die professionele shots van de schadekracht hebben.
Als die er zijn: wie heeft er een sterke foto?
cool toch, om samen te werken