Ook ik zal me maar eens even voorstellen.
Ben Jaap en woon in Zwolle, heb mezelf ergens in juli 2009 aangemeld op het forum maar ben nu pas eigenlijk een beetje actief aan het posten.
Zoals velen (denk ik) vroeger als klein kereltje bang geweest voor onweer maar op latere leeftijd is het een verslaving geworden geloof ik en kan ik zolang het onweert dichtbij of ver weg maar moeilijk van mijn balkon af komen
Wat mij verder zoal bezig houd is fotografie van bouwmachine's (hijskranen vrachtwagens zwaar transport enz enz)
Af en toe eens stappen, filmpje kijken, biertje drinken, beetje met vrienden ouwehoeren.
Uhm vergat ik bijna nog een uit de hand gelopen hobby: Vuurwerk (shows in binnen en buitenland bezoeken, en tja met oud en nieuw gaat er wel een en ander de lucht in hier) Maar we zijn met een groepje dus de kosten vallen dan wel mee
Oh ja werk: Ben werkzaam bij een metaalbedrijf in Zwolle en ben daar voornamelijk bezig met lasersnijden en zetten.
Nou dat was het wel geloof ik... | Gewijzigd: 16 juli 2010, 01:06 uur, door The Storm
Thanks en die fijne tijd heb ik al wel hier!
Eerder was het vaak na een warme dag maar hopen op onweer!
Nu begint die voorpret al veel eerder
Hoe dan ook: van hart welkom hier! Dat je het hier naar je zin mag hebben. Sluip ook eens IRC binnen als het onweert?
Liefs,
Impje.
precies dat bedoel ik haha
Als het onweert vlieg ik tussen pc(radar en o-o in de gaten houden) en balkon de chat kom ik weinig tot niet...