Had ff moeten inzoomen (stom )
Edit: De oranje vlaggetjes in de bomen zijn een overblijfsel van afgelopen zaterdagnacht.(hingen eerst van een balkon naar de lantaarnpaal beneden...)
| Gewijzigd: 15 juli 2010, 23:25 uur, door The Storm
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Oke bedankt.
Wat het ook was het was in ieder geval bruut om die wolken met een beste snelheid te zien voort bewegen.
want je hebt 3 kleine funneltjes wat dan uiteindelijk een grote word.
de wind die na de wallcloud kwam was gemeten op 60 Km/u | Gewijzigd: 15 juli 2010, 23:38 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Wat een trieste bedoeling was het trouwens gister in Zwolle , sta je bij estofex vol in de level 3 en bij het kaartje van Karim zelfs in het paars.Komt er gewoon bijna helemaal niks .
Klein beetje onweer en effe een goede bui , alles was weer eens een heel stuk oostelijker .
Kwam nog geen 1 procent in de buurt met afgelopen zaterdag . Snap niet dat als je dat S'morgens vroeg voorspeld je de kaarten niet aanpast in de loop van de middag dat het een stuk minder word en veel zuid oostelijker.
Sorry moest even mijn frustratie kwijt
Ondanks dat mooi filmje
Wat een trieste bedoeling was het trouwens gister in Zwolle , sta je bij estofex vol in de level 3 en bij het kaartje van Karim zelfs in het paars.Komt er gewoon bijna helemaal niks .
Klein beetje onweer en effe een goede bui , alles was weer eens een heel stuk oostelijker .
Kwam nog geen 1 procent in de buurt met afgelopen zaterdag . Snap niet dat als je dat S'morgens vroeg voorspeld je de kaarten niet aanpast in de loop van de middag dat het een stuk minder word en veel zuid oostelijker.
Sorry moest even mijn frustratie kwijt
Ondanks dat mooi filmje
Ach ja had er ook meer van verwacht maar het was niet anders.
Ik ben en blijf nog steeds blij met afgelopen zaterdag!
Ben nu nog even een filmpje op youtube aan het gooien van een paar tellen eerder. verschijnt hier straks.
Ik heb gister trouwens ook een filmpje van of 3 funnels naast mekaar gemaakt , zal nog eens even kijken of de kwaliteit het toelaat om ze te uploaden.
Idd snap daarmee ook ni waarom men zegt dat wat gisteren was héél uizonderlijk is voor ons land (België)
Was al de derde maal op een dikke week tijd....zwar onweer met véél schade...al was het gisteren meer uitgesproken en op véél meer plaatsen...maar is het daarom uizonderlijk ?
Ik denk (zoals velen) dat het wéér veranderd en extremer word jaar na jaar...al word daar soms minachtend over gedaan... | Gewijzigd: 16 juli 2010, 00:02 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg