Mijn naam is Jeroen Schonewille. Ik ben 17 jaartjes jong, woon in Lelystad (lekker centraal, maar verder is het een hele saaie stad hoor). Ik zit hierna in mijn examenjaar 6VWO. Het weer, met name het extreem weer zoals tornado's, is een tweede hobby/interesse van mij. Mijn echte hobby is namelijk vliegtuigspotten (ja, fotograferen inderdaad, nummertjes opschrijven e.d.). Daarnaast probeer ik nog ook een beetje buien te fotograferen als de jet tijdstip en locatie zich ervoor leent. Na de middelbare school wil ik piloot gaan worden (liefst bij de KLM Flight Academy). Of dat lukt is helaas nog maar de vraag. En wat ambities met het weer betreft: ik heb in ieder geval een planning om een keer te chasen in Amerika, als dat haalbaar is! En natuurlijk hoop ik hier in Nederland vaker extreem weer te zien.
Verder beheer ik nog de volgende website voor mijn vliegtuigspot dingen op Lelystad Airport: http://www.aviaview.nl (Ik denk eraan om nog een nieuwe site te openen met foto's van weer en andere dingen)
Mochten er nog vragen zijn, ik sta open om ze te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Schonewille | Gewijzigd: 16 juli 2010, 18:13 uur, door Jeroen92
Da's jammer. Ik weet wel dat het al jaren niet meer is geweest, maar dacht dat het wel weer op de agenda stond. Helaas niet dus, was altijd een erg mooi spektakel.
Whaha en jij hebt dan behoorlijk wat mensenkennis Nog bedankt voor het warme binnenkomst hier mensen! | Gewijzigd: 16 juli 2010, 18:12 uur, door Jeroen92