Maar hij is zo aangeschoten dat hij niet normaal meer kan typen dus doe ik t even voor hem.
Supercell ik moest nog namens GN vragen of nou de stukjes in elkaar vallen toen hij met je aan de telefoon was
Lol, was toch nog wel even leuk geweest zo'n aangeschoten stukkie tekst van GN. Rustig an you two!
Maar hij is zo aangeschoten dat hij niet normaal meer kan typen dus doe ik t even voor hem.
Supercell ik moest nog namens GN vragen of nou de stukjes in elkaar vallen toen hij met je aan de telefoon was
ja hoor , echt goed gelukt !!
greetz ,
SC
Heel erg bedankt voor deze replies, daar word een stormjager ook vrolijk van, helaas kon ik niet het hele team meenemen en vond het ook erg jammer van supercell omdat hij nogal dichtbij zat bij een van de tornado's in nederland maar niets kon zien ervan
wat betref die inslag, was nogal TE dichtbij for comfort, we stonden namelijk onder de nieuwe spoorbrug nog in aanbouw tussen Zwolle en Hattem, de bliksem was ook op de brug ingeslagen vandaar die lekkere ramknal zo heb ik ze dan ook graag, goed hoorbaar met het debiele enthousiasme van mij
Hopelijk ben ik er weer bij als het volgend stukje natuurgeweld over nederland denderd. deze keer had ik veel geluk om dit te zien, want dit was niet mijn normale stek dus veel geluk gehad
Groetjes en nogmaals bedankt
GraphicNizor
Team Gods of Thunder | Gewijzigd: 18 juli 2010, 21:52 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
goed dan. kijk hier eens naar en draai dit plaatje es om en kijk dan de film NOG een keer...
alleen is deze obvious wat groter dan wat ik had. en ook lang niet zo donker
<- bron: ge-at.iastate.edu
I think i proved my point here..
Even om erop terug te komen. Ik kom hier niet elke dag. Ik vind het een randgevalletje van jou. Lijkt mij geen wallcloud. Dit is een duidelijke wallcloud:
Bij jou lijkt het meer op een uitzakking.
Patrick
Ik zie enkel anticyclonale rotatie, wat op dit halfrond in een meso niet voor kan komen! ( UUUUUH WAT ZEG IK HIER?)
Dat kan wel degelijk.
Namelijk als een cel splits in een Left in een Rightmover, word de leftmover anticyclonaal en de rightmover cyclonaal.
Echter bij deze beelden lijkt het me eerder rotaties die je vaker bij buien ziet dan rotatie in een echte meso.
Een wallcloud is hier moeilijk te herkennen, maar ontkennen doe ik het nog niet na hetr zien van de versnelde beelden.
Graag zie ik nog meer RAW beeldmateriaal om een wat langere timelapse te maken.
Gr. Piet