Thanks voor de hulp.
Zal de rest even uploaden nu...
He storm in welke buurt heb je dit filmpje gemaakt?
Ik dacht eerst stadshagen,maar dan had je ze ook klappen dichter bij denk ik.
Ik dacht eerst stadshagen,maar dan had je ze ook klappen dichter bij denk ik.
Dit is gefilmd vanaf de Louis Armstrong flat in Holtenbroek Palestrinalaan (is die grote flat bij de fitplaza aan de kant van de aalanden) kijken hier op 5 hoog een mooi eindje over Zwolle uit:D de klappen komen niet echt goed tot hun recht want is gefilmd met de fotocamera... Andere filmpjes laten nog even op zich wachten want heb hier nog steeds problemen met internet... Dit was trouwens de bui van eerder op de avond.
tijdens die bui van 2 uur zat ik door verkeerde timing in de auto.
Ik dacht al,die bui om 2uur had wel wat beter knalwerk.
Misschien plaats ik mijn video hier nog wel effe als je het goed vind.
Kun je zien wat je gemist hebt.
Stond op het balkon met 2 bomen ervoor ,doe ik ook maar niet weer,damn,2 beste inslagen.
Ik dacht al,die bui om 2uur had wel wat beter knalwerk.
Misschien plaats ik mijn video hier nog wel effe als je het goed vind.
Kun je zien wat je gemist hebt.
Stond op het balkon met 2 bomen ervoor ,doe ik ook maar niet weer,damn,2 beste inslagen.
Ik vind het prima!
Heb deel 3 inmiddels hier bij gezet.
Tja zoals jij zegt dat je dat nooit meer doet zo zeg ik dat ik nooit meer in de lift sta met zulk onweer!
Ik dacht al dat het holtenbroek was,heb er jaren gewoond.
Nu in stadshagen,en daar ging het ook goed tekeer!
Heb genoten van de filmpjes!
Hey bedankt voor je reactie!
Heb wel het geluk gehad dat de wind aardig goed stond... vaak is het hier zo met onweer dat als het eenmaal los gaat dat de wind dan ook op balkon staat en dan wordt je zeiknat.... Had nu dus geluk.
Stadshagen wil het ook wil tekeer gaan ja. zit je een beetje aan de buitenkant? dan kun je nog mooi een eindje weg kijken.