Toen de bui pas echt dichtbij kwam zag je opeens veel roterende bewegingen.
Is het daar erg losgebarsten?
Viel achteraf gezien wel mee. Vooral het onweer stelde teleur, maar wel flinke windvlagen want ik was bang dat m'n schutting de lucht in zou vliegen.
Verder alleen een goede bak regen.
Misschien komt er nog een toetje, want heb zojuist ( 19.00u ) nog 2 foto's gemaakt hoe het er nu uitziet.
Verder alleen een goede bak regen.
Misschien komt er nog een toetje, want heb zojuist ( 19.00u ) nog 2 foto's gemaakt hoe het er nu uitziet.
Zoiets hier ook gezien!! (foto's + filmpjes volgen nog ofcourse)! Ik weet alleen niet wat het was... zelf denk k aan een shelf.. Maar ik ben niet zo goed in die wolkennamen
Hier begon het rond een uurtje of 6, eerst 'de shelf?', daarna werd hier allés geelachtig.. (heel vreemd en beangstigend).. wind stak enorm op!, en was genoodzaakt het raam dicht te maken...
slagregens.. hagel, en nu valt het nog steeds met bakken uit de lucht.
onweer? vrij weinig gezien.. paar klapjes.. maar nog steeds grijs hier!
Hier liggen de takken allemaal over de weg inmiddels..
En daar in Koningsbosch?
Edit: ónze schutting én die van de buren liggen helaas wel plat op de grond! | Gewijzigd: 14 juli 2010, 19:24 uur, door AddictedStar
Hier liggen de takken allemaal over de weg inmiddels..
En daar in Koningsbosch?
Edit: ónze schutting én die van de buren liggen helaas wel plat op de grond!
Ja, dat gele viel mij ook op, was echt wel een vreemde gewaarwording, heel dreigend, want heel even dacht ik dat er een windhoos of zo iets zou komen, want die hele wolkenpartij tolde alle kanten op. Ik wist niet hoe snel ik alles dicht moest gooien hier want het kwam recht op me af.
De schutting staat er nog mooi bij, maar dat was 'm dan ook geraden want ik had 'm flink in de beton gezet.
Ik was op dat moment in Montfort maar ook daar fotos van genomen.
Hoi Alain, prachtige foto's en ook een leuk filmpje. Als je nog meer beeldmateriaal hiervan tot beschikking hebt zie ik 't graag komen hier. Ik baal als een stekker dat ik geen filmpje gemaakt heb van de shelf zelf, maar het ging dan ook opeens ontzettend snel....
Ik heb er ook nog een filmpje van geschoten, maar ik denk niet dat die de moeite van het plaatsen waard is, je ziet wel een flits en je hoort de regen aankomen, maar de kwaliteit is erg matig. | Gewijzigd: 16 juli 2010, 21:39 uur, door Rutte31