4 qua onweer wij maar slechts 1 op zaterdag afgelopen week gisteren alleen maar regen regen en nog een regen
daar zit wel wat in ja als alle mensen nou een positief dachten.......
Is het niet de zomer? Dan wel voor de kust herfst stormen en ook natuurlijk dieper de herfst in onweersbuien door het dan nog warme zeewater,en dat vooral in de donkere uren!
Ik ben ook teleurgesteld maar we hebben hier niet te vergeten (Hier=Westen en noorden) Zaterdag een mooie lichtshow gehad en dat een paar uur achtereen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
jaah is ook zo en als ze niks krijgen dan moeten ze er maar naartoe rijden met de auto
Is het niet de zomer? Dan wel voor de kust herfst stormen en ook natuurlijk dieper de herfst in onweersbuien door het dan nog warme zeewater,en dat vooral in de donkere uren!
Ik ben ook teleurgesteld maar we hebben hier niet te vergeten (Hier=Westen en noorden) Zaterdag een mooie lichtshow gehad en dat een paar uur achtereen.
ja dat is waar we hebben nog de herfst ik ook zaterdag nog een mooie lichtshow gehad toch nog wat onweer gezien
alleen ik had nog geen camera gekocht dinsdag wel voor woensdag foto`s te maken, alleen je kon er niks van maken alleen maar regen maar goed je kan niet alles hebben volgende keer beter zeg ik maar
Klopt ik heb tot half 2 s'nachts prachtig zitten genieten terwijl het al om 22.00 uur begon
heel veel uren
Want in Middelburg hebben we nog geen onweers dagen gehad... Of tellen die dagen dat er 1 x een flits en 1 x een boem te zien/horen is ook mee ?
Als men gedonder hoort, al is het maar één keer, of gerommel in de verte, spreekt men van een officiële onweersdag. Jouw genoemde dag is dus een onweersdag
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Had deze foto nog gemaakt in de achtertuin vond het wel apart is er nog een benaming voor?
Uitstulpingen naar beneden = Mamatus
Zeker geen whales mouth, dat is op veel grotere schaal en is een ccombinatrie van rolwolk en shelfcloud die dan doet denken aan de bek van een walvis, met het regenscherm als de balijnen... Althans zo heb ik dat altijd begrepen, correct me if I am wrong! In de weerfotosectie staat nu een hele mooie!
Lots