Dat trekt ongeveer hetzelfde over als vanmiddag + dat de temp nu ook weer aan het stijgen is ....misschien toch nog een leuk spooknachtje......
Verwacht men vannacht nog iets aan onweer of blijft er alleen regen over van de buien die nu vanuit Belgie NL binnen trekken ?
Daar is dus echt wel iets van een windhoos ( tornado ) geweest . Kan niet anders.
Die buien boven België zullen naar mijn mening steeds verder inkakken en uit elkaar vallen, ondanks dat anderen hierboven in dit topic mijn mening niet delen. Er kan heus nog wel plaatselijk regen uit vallen, maar ik denk niet dat het nog tot noemenswaardig onweer komt. De temperatuursverschillen zijn er namelijk uit. | Gewijzigd: 15 juli 2010, 00:33 uur, door Rutte31
Vid 1: 2 dikke klappen en een kleine pal erachter (lijkt wel sonicboom)
Vid 2: Mooie klap
Vid 3: Mijn oma reageert op het gerommel en zegt: Nou niet de moeite waar ze spijt van kreeg
En het mooiste is dan ook het is allemaal samengevat dus dubbel kijkplezier. Helaas niet de bliksems erop | Gewijzigd: 15 juli 2010, 04:24 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
koeien werden zelfs verplaats .....
Bij onze oma is een dikke eik omgevallen en het scheelde echt een heel klein stukje of hij viel bij haar naar binnen. Brandweer en alles langs geweest.
Morgen zal ik even filmpjes ed neerzetten.
Maar opzich het onweer viel echt heel erg mee alleen de wind was heel extreem. Maar zeker wel een waarschuwing waard, aangezien het echt hard ging.
Dat is de andere kant van dit geweld, er vallen helaas ook slachtoffers....
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binn...nd/100714_storm
*edit* zie ook dit topic over de berichtgeving van het noodweer. Nieuwsberichten worden enkel door nieuwsposters en moderators geplaatst. Mvg Debbie
Dit is nochtans niet in de media gemeld voor zover ik weet.
Al bij al hebben wij in de provincie Antwerpen héél veel geluk gehad. De waarschuwingen voor zwaar weer waren meer dan terecht!
koeien werden zelfs verplaats .....
De link werkt niet, maar ben wel benieuwd naar het artikel!
Ik zal deze video vanavond eens posten .
Niet alleen in breda, waait hier ook hard en soms behoorlijke ruk winden
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait