Even later kwam er dit bericht via p2000:
0303605 21:08:26 14-07-10 P 3 Stormschade DE MADEN 4 APPE Inzet TSOOSTER BRW Fryslan Oosterwolde (Alle Blusgroepen)
Sorry voor de slechte kwaliteit, het is met de mobiel genomen.
Trouwens, ik zie dat je nieuw bent, welkom hier!
Jammer, weinig onweer kunnen zien vanavond (te druk met het vasthouden en provisorisch repareren van een partytent.)
En dank u wel! Ziet er naar uit dat Onweer-online.nl een nieuwe lichting bezoekers erbij krijgt na vandaag.
Even later kwam er dit bericht via p2000:
0303605 21:08:26 14-07-10 P 3 Stormschade DE MADEN 4 APPE Inzet TSOOSTER BRW Fryslan Oosterwolde (Alle Blusgroepen)
Sorry voor de slechte kwaliteit, het is met de mobiel genomen.
lig 15meter dak van n stal
http://www.youtube.com/watch?v=JIdCuhCaWn0...feature=channel
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dit is hoe het een kwartiertje geleden was en het activeert stillaan
Volgens mij is dat dezelfde bewolking die ik hier ook zie, althans de foto is in dezelfde richting genomen als ik de maan zo zie, alleen hier dus vanuit Nederlands Limburg.
Er zit nog steeeds onweer in, dus met een beetje hoop hebben we straks weerlicht.
Mensen die in het westen wonen, maken wel de grote herfst/winter stormen van dichtbij mee.
ik ben benieuwd
Ik had het twitterbericht als quote neergezet in mijn vorige post maar was weggelaten in een latere quote van iemand
Het twitterbericht kwam in elk geval van @sanderluimes maar staat ook op @CrisisNed20 en gaat erover dat een ooggetuige koeien door de lucht heeft zien vliegen
Die buienlijn die er nu aankomt vanuit Belgie bied toch weer wat perspectief. Ben benieuwd of hij nog verder gaat activeren en of hij voldoende kracht behoud om nog wat onweer te gaan brengen hier in NL | Gewijzigd: 14 juli 2010, 22:55 uur, door Lynn