maar moet toch zeggen dat ik het straks hiero in eindhoven even echter
meer beangstigend vondt dan mooi!!
en als ik dan lees op nieuws dat er doden en gewonden zijn
mogen wij nog van geluk spreken denk ik
maar al met al vondt ik het even niet leuk maar dood eng
Bedankt voor het antwoord.
ik denk dat dat door de media komt idd.. iedereen hitst elkaar op met weerkaartjes en mogelijke scenario's
vorig jaar vond ik het onweerseizoen ook tegen vallen.. op 25/26 mei na dan, en nu lijkt ook alles tegen te zitten
op het oosten na dan..
Bedankt voor het antwoord.
ik denk het niet want ieder jaar heb je wel extreem weer dus volgens mij valt dat reuze mee
Anyways, tenzij die buien boven Frankrijk gaan clusteren tot een MCS, denk ik niet dat ze het volhouden om 's nachts actief te blijven... Dan houden we alleen maar regen over..
In de nacht wordt een MCS juist actief
volgens mij is dat de zelfde wolken partij daar vlakbij oosterwolde waar ik dus circulatie uit zag komen en ik vanaf de kant assen zag komen en draaide richting waskemeer. ik dacht dat hij door zou gaan richting bakkeveen ben dus via allardsoog gereden om de bui te onderscheppen maar eenmaal in bakkeveen was de bui namelijk meer zuid westelijk getrokken en liep ik m dus mis omdat hij richting donkerbroek omgeving was gegaan . maar goed dat kan ik mis hebben | Gewijzigd: 14 juli 2010, 21:58 uur, door markluitzen
Heb ik hier vanuit mijn slaapkamer raam perfect kunnen waarnemen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1041691/49..._emmeloord.html
WAT SLECHT DAT IS BIJ OOSTERWOLDE!
Moderatormededeling:
Denk om je caps lock! | Gewijzigd: 14 juli 2010, 22:17 uur, door Marga
Oke Hier in Drachten keken we gewoon raar op van de wind verandering, dat ging best wel snel. Jammer dat je hem hebt misgelopen. Volgende keer beter
vind het wel meevallen hoor.. ik kan me 17 juli 2004 nog herinneren
zoiets heb ik daarna niet meer meegemaakt.. wel steeds vaker buien
maar zelfde geldt voor temperatuur.. meer zomerse dagen, maar niet warmer
dan het huidige record van 38 graden