Onderweg wel veel regen gehad en ik had af en toe last van aquaplanning.
Maar om nou te zeggen dat het extreem was, nee.
Ik kan me nog wel ergere dagen herrinneren waar geen waarschuwing voor werd gegeven.
Kortom, ik vond het dus een beetje overdreven om daar een waarschuwing voor te geven.
Daarmee bedoel ik niet dat het in het hele land overdreven was, maar noodweer op grote schaal was het zeker niet.
( maar dat is mijn mening )
We zien het wel, we zien het wel, we zullen het wel beleven, en als er daar geen onweer is dan duuuuuuurt het nog maar even.
Kijk naar het kaartje hierboven dan zie je dat het dus wel goed tekeer is gegaan
Ja en dan vervolgens in het artikel zelf zetten dat het slechts om Limburg gaat en enkele plekken in het oosten. Lijkt mij toch iets anders dan het hele zuiden en oosten.
En dat kaartje hierboven is bliksem history, veel meer dan bliksem intensiteit kan ik er niet uithalen hoor.
Er zijn hier amateuren en amateuren.. Ik ben beginnend amateur maar al jarenlang onweerliefhebber..
Mogen we asjeblieft een beetje enthousiast zijn ook al hebben we het helemaal mis.. en al gooien we er onterecht een schep jus op. Dat maakt het toch extra spannend die voorpret?
Ff on topic, hier waren na de storm mooie mammatus wolken..