Ze denken als het in hun eigen plaats goed is dat het overal zo is.
Zo werkt dat dus niet. Je moet verder kijken dan je neus lang is.
Dan nog maar even het bewijs, misschien helpt dat:
Zo dus dan heeft er hier gewoon rond de windkracht 9 gestaan
En waar was dat dan in Apeldoorn?
Hier in Zuid Apeldoorn begon het met een rolwolk en daarna best hard waaien en wat regen. Onweer viel mij reuze mee, paar zware dreunen en naar mijn idee was dat ver weg.
Ondertussen is het alweer lichter aan het worden. Het spettert nog wat, that's all!
Ze denken als het in hun eigen plaats goed is dat het overal zo is.
Zo werkt dat dus niet. Je moet verder kijken dan je neus lang is.
Dan nog maar even het bewijs, misschien helpt dat:
Geloof dat er niemand ontkent hier dat het op sommige plaatsen behoorlijk tekeer gaat. Maar er moet nog wel een onderscheid gemaakt worden tussen regio's. En niet al het weer is gelijk NOODweer. Er zijn ook zat mensen die roepen, ja net een keiharde knal hier op de hoek, dus de waarschuwing is terecht!
Overigens regent het hier nog stevig door, wel goed voor de natuur dit, is er toch nog iemand blij
Ja, toen heb ik mij ook aangemeld hier haha
Maar, het begint al te regenen en onweer word feller.
Misschien dat we in kampen dan toch een stukje meepikken?
Ik kijk uit naar Augustus dan liggen de kansen in het westen ook veel hoger! En dan zitten er nog zoveel meer factoren bij die gunstiger uitvallen in Augustus!
En ook ik heb Zaterdag 2.5 uur onweer gehad,dusjah zo heeft iedereen ergens in Nederland wat moois gekregen!
Klopt als het zeewater een beetje opgewarmt is dan hebben wij de meeste kans hier
Hier moet het nog beginnen. Het is een half uur geleden bewolkt geraakt, nog steeds drukkend warm, en langzamerhand wordt het donkerder en donkerder... Aan de ene kant hoop ik dat het hier weer zo tekeer gaat als maandag, of erger, maar eigenlijk ook niet; want dat was bijna niet meer leuk, en het zorgde voor veel schade...
Ja volgens dat plaatje richting Arnhem windkracht 9 en hier ook nog geel gebied Het viel tegen ja, kwam zo'n gigantische dreigende lucht aan, van te voren flitste en rommelde het al aardig maar toen ie eenmaal over was veel wind regen en niet echt veel flitsen en donders meer. Echt apart.
Hier in Zuid Apeldoorn begon het met een rolwolk en daarna best hard waaien en wat regen. Onweer viel mij reuze mee, paar zware dreunen en naar mijn idee was dat ver weg.
Ondertussen is het alweer lichter aan het worden. Het spettert nog wat, that's all!
Zal weldra ffe een filmpje ervan uppen naar Youtube. Het kwam idd direct na die rol-wolk. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 21:33 uur, door Black7Wolf