Zal wel weer net als Maandag gaan, Een paar beste knallen en flitsen en een bak regen en dat is het of het moet nou zo tekeer gaan als in de stad Groningen
Naja we zullen zien
Even iets over die estofex levels, daar wordt tegenwoordig ook de hoeveelheid te verwachten neerslag in meegenomen, dus met alleen heul veul regen kun je ook al een level 3 krijgen. Maar ik geloof dat ze in de synopsis het vandaag ook over tornado's en zo hadden, ik geloof dat dat gevaar nu meer oostelijker langs trekt,
Maar het zijn maar verwchtingen he, de ingredienten voor extreem weer waren wel degelijk aanwezig, koufront met daarvooruit extreem warme en vochtige lucht in de warme sector, en een jet streak die voor de trigger zogt en werkt als een soort afzuigkap voor de warme lucht.. Dat het dan wat minder heftig uitpakt, dat is natuurlijk teleurstellend, maar kan gebeuren.
Overigens het gaat hier nog steeds heel geleidelijk harder en harder regenen, met gerommel op grote hoogte, en diepe dreunen in de verte.. Het kan nog altijd mensen!
Lots
Het onweer is hier in Nunspeet niet al teveel, wel lekker wat regen. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 19:30 uur, door jurianb
Maar de zomer is nog jong, het tornadoseizoen moet nog beginnen haha
al met al toch leuk donker buiten
En voor Friesland!, hoop dat jullie nog een mooie show krijgen vanavond
Dit leuke witte paddenstoeltje vond ik ook mooi,..(al is ie een beetje ver weg)
Ik kijk uit naar Augustus dan liggen de kansen in het westen ook veel hoger! En dan zitten er nog zoveel meer factoren bij die gunstiger uitvallen in Augustus!
En ook ik heb Zaterdag 2.5 uur onweer gehad,dusjah zo heeft iedereen ergens in Nederland wat moois gekregen!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik kijk uit naar Augustus dan liggen de kansen in het westen ook veel hoger! En dan zitten er nog zoveel meer factoren bij die gunstiger uitvallen in Augustus!
En ook ik heb Zaterdag 2.5 uur onweer gehad,dusjah zo heeft iedereen ergens in Nederland wat moois gekregen!
Hopelijk nog een keer iets a la 25/26 mei 2009! Wat een geweldige nacht was dat zeg!!! Geen oog dicht gedaan, maar had er ook geen minuut van willen missen!
Overigens regent het hier nog stevig door, wel goed voor de natuur dit, is er toch nog iemand blij
Ze denken als het in hun eigen plaats goed is dat het overal zo is.
Zo werkt dat dus niet. Je moet verder kijken dan je neus lang is.
Dan nog maar even het bewijs, misschien helpt dat:
Hier is enkel een regenbui gevallen die me een beetje doet denken aan de herfst. Vanmorgen en vanmiddag werd er gesproken over NOODWEER voor HEEL Nederland. Later paste de KNMI dat aan, maar nog steeds vermelde verschillende sites dat heel Nederland hier mee te maken zou krijgen. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 19:37 uur, door Dreamely