Het klopt wel.
Het is gisteren al duidelijk gezegd dat de overlast zich over het oostelijke deel van het land zou begeven.
Als je dan in het westen woont is de kans op onweer (en overlast) een stuk kleiner. Dat lijkt me logisch.
Misschien dat er onweersfreaks zijn die teleurgesteld zijn maar ik vind dat je niet mag klagen. Binnen 1 week op diverse plaatsen in het land flink onweer is geen slechte score.
http://i5.photobucket.com/albums/y199/Ne0q...eer/JULI081.jpg | Gewijzigd: 14 juli 2010, 20:12 uur, door MarkNL
Het is gisteren al duidelijk gezegd dat de overlast zich over het oostelijke deel van het land zou begeven.
Als je dan in het westen woont is de kans op onweer (en overlast) een stuk kleiner. Dat lijkt me logisch.
Misschien dat er onweersfreaks zijn die teleurgesteld zijn maar ik vind dat je niet mag klagen. Binnen 1 week op diverse plaatsen in het land flink onweer is geen slechte score.
Welke overlast? Zo erg is het niet,jij praat alsof het heftig geweest is :S Maandag was nog beter dan deze dag!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
godverdomme wat viel het tegen. Zal t morgen wel te horen krijgen op mijn werk, jij met je noodweer hahaaaaahaha..
Daar ben ik vorig jaar mee gestopt, 99 van de 100 keer stond ik voor l.l . Hoewel ik vandaag iets meer hoop had door de media en dergelijke heb ik even hard meegedaan met mijn omgeving dat het allemaal wel zal meevallen want het KNMI zegt het.
Het enigste wat er nu gebeurd is dat de mensen die dit forum niet volgen nog minder de waarschuwingen van KNMI gaan geloven voor zover ze dat al deden.
En ziet ook dat de oosterburen weer mazzel hebben Duitsland trek dus al dat onweer hier uit het westen weg
Volgende keer beter Nu weer op naar het mooie weer en 4 weken bouwvak vanaf vrijdag
Nou maar eens afwachten of we het weer van apeldoorn nog mee pakken
Kampen niet echt. Kleine flitsjes met beetje gerommel.
Kan t nog komen?