telleurstellend dit
24 uur op zitten wachten :S
zeg dat wel ja... maargoed halverwege de middag begon ik het al somber in te zien met hier en daar nog een sprankje hoop, maar dat beetje hoop is eigenlijk nadat het begon met regenen rond een uur of half zes compleet samen met het regenwater door de afvoerputten gespoeld
als dat zo is zoals je zegt dan is dat voor Groningen denk ik
Zo zie je maar niets is zo onvoorspelbaar als het weer. Iedereen en alles zat ernaast ( Buienradar , P , karim . estofex de hele mikmak ) .
Op naar de volgende onweersdagen .
Wat klets je nou weer.. Als je op de radar kijkt zie je dat het in Limburg en het oosten van Brabant, Gelderland en Overijsel NU behoorlijk tekeer gaat, Noordoosten moet nog komen, de dag is niet voorbij.. Het klopt tot nu toe vrij aardig met de verwachtingen, misschien dat het itets meer oostelijker trekt dan verwacht, maar op zich klopt het wel.
Ook wat betreft Noordholland, de hele dag wordt al gemeld dat het hier hoofdzakelijk zou gaan regenen, en dat doet het op dit moment vrij hard kan ik je zeggen, met af en toe wat gerommel... Ow, nu ik dit type even een flinke rommel, zo'n langgerekte die maar niet ophoudt... (echt ik hoor em nog steeds, toch zeker al een seconde of 20-30!)
Lots
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=19448
Zal wel weer net als Maandag gaan, Een paar beste knallen en flitsen en een bak regen en dat is het of het moet nou zo tekeer gaan als in de stad Groningen
Naja we zullen zien
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
15 mm regen
45,5 km/h hardste windstoot
1 flits en rommel..
Even serieus... is dit een weerswaarschuwing waard voor zeeland ??
Ik ben geen weerdeskundige, en ik krijg er ook niet voor betaald, maar ik wist vanmorgen al met grote zekerheid dat op dat buitje regen na we in zeeland niks zouden krijgen...
Ohja, ik val niemand aan ofzo... maar zouden ze bij het KNMI eens op willen houden met die stemmingmakerij ? kan er met me verstand echt niet bij dat ze een waarschuwing voor zeeland afgaven | Gewijzigd: 14 juli 2010, 19:09 uur, door jeffreydekam
hey.. zelfde hier (kan ook niet anders )
Ook wat betreft Noordholland, de hele dag wordt al gemeld dat het hier hoofdzakelijk zou gaan regenen, en dat doet het op dit moment vrij hard kan ik je zeggen, met af en toe wat gerommel... Ow, nu ik dit type even een flinke rommel, zo'n langgerekte die maar niet ophoudt... (echt ik hoor em nog steeds, toch zeker al een seconde of 20-30!)
Lots
Op de radar lijkt alles ergs helaas volgens de berichten hier op het forum valt het vies tegen! En natuurlijk de media die het weer groot maakt,iedergeval groter dan het is.
On-topic.
Mooie blauwe lucht komt eraan,en dan hopen op mooie buienwolkjes vanuit Frankrijk voor op de foto!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
15 mm regen
45,5 km/h hardste windstoot
1 flits en rommel..
Even serieus... is dit een weerswaarschuwing waard voor zeeland ??
Ik ben geen weerdeskundige, en ik krijg er ook niet voor betaald, maar ik wist vanmorgen al met grote zekerheid dat op dat buitje regen na we in zeeland niks zouden krijgen...
ze kunnen beter eentje teveel geven dan te weinig! wat als er nu wel zwaar onweer was en er was geen waarschuwing?